Halmstad Sports Car Event 23 juli

Träffar, bankörningar, möten etc.
Post Reply
User avatar
oodsell
Ordförande i Lotusklubben
Posts: 1395
Joined: Sun 26 Aug, 2007 17:54
Location: Särö
Contact:

Halmstad Sports Car Event 23 juli

Post by oodsell »

Halmstad Sports Car Event på lördagen den 23 juli är ett mycket trevligt arrangemang. Jag har varit där flera år och Lotusklubben brukar få en bra plats i den vackra parken. I år kommer jag dock inte kunna vara med då jag inte hinner hem ifrån klubbens Englandsresa, så det vore bra om någon medlem kunde anmäla som som frivillig "samordnare" för vårt område. Det är inget större jobb, men vi kan förse någon med en beachflagga och lite tidningar och broschyrer för klubben. Hör av dig med PM eller via ordforande@lccs.nu om du kan ställa upp.

Om man vill delta i utställningen så måste man föranmäla sig senast den 10 juli på deras hemsida, via länk i vår kalender eller på http://www.halmstadsportscarevent.se/ut ... n-16564220 Bifogar två bilder från 2014.
Litre äldre Lotus på denna kanten..JPG
Och lite nyare Lotus här borta..JPG
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, MGF VVC -98 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
User avatar
Graf Orlok
Forumveteran
Posts: 395
Joined: Thu 26 Jul, 2012 22:16
Location: Täby, Stockholm
Contact:

Re: Halmstad Sports Car Event 23 juli

Post by Graf Orlok »

Jag har hängt där ett par år nu och tycker det är ett väldigt fint event. Skulle jättegärna hängt med dit i år då jag börjat se det som ett obligatoriskt stopp på sommarsemestern. Men eftersom Olle sitter i min bil halva juli så är även jag i England under denna period, visserligen kommer jag preliminärt tillbaka den 23e men inte i tid för att delta.
:(
Det får bli nästa år.
Staffan Linder
Sekreterare LCCS
--Lotus Exige Sport 350 - 2017--
User avatar
Graf Orlok
Forumveteran
Posts: 395
Joined: Thu 26 Jul, 2012 22:16
Location: Täby, Stockholm
Contact:

Re: Halmstad Sports Car Event 23 juli

Post by Graf Orlok »

Bara nyfiken, var det någon som åkte på detta?
Staffan Linder
Sekreterare LCCS
--Lotus Exige Sport 350 - 2017--
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 35 guests