Uppdatering Orsa Sportbilsfestival

Träffar, bankörningar, möten etc.
Post Reply
User avatar
mte
Stamgäst
Posts: 34
Joined: Mon 07 Sep, 2015 20:17
Location: Portugal
Contact:

Uppdatering Orsa Sportbilsfestival

Post by mte »

Orsa sportbilsfestival pågår från fredag kväll till söndag eftermidddag.

Nytt för i år är att kvällsaktiviteterna äger rum i Orsa vid sjön, och inte på Grönklitt som tidigare år.

Fredagkvällen på Udden är enbart till för inbjudna bilklubbar, buffé och Moraeus musikquiz, pris 279:- per person.  :banana:

Lördagkvällen är folkparkskväll och öppet för allmänheten. Inträde 200:- per person, olika middagsalternativ finns inne på området om man önskar. Arrangören lovar att det ska finnas en speciell övervakad parkering utanför för sportbilar.

För mer info om tider, platser och vad det kostar:
http://www.orsasportbilsfestival.se/
Anmälan till alla aktiviteter sker direkt via arrangören, jag samordnar bara för Lotusklubbens deltagare.
När ni anmäler er via arrangören till lördagen är det 100:- per bil i inträde som gäller eftersom vi anmält klubbens deltagande (annars kostar det 150:-)

Maila mig om ni är intresserade av att vara med så försöker jag samordna våra bilar på sportbilsfestivalen!
stockholm@lccs.nu

:flag:
Klubben samlas vid Circle-K Orsa (vid rondellen E45) lördag kl 0910 för gemensam avfärd 0920 mot festivalområdet. :flag:

Jag och Fredrik planerar att delta under dagen på lördagen, eventuellt söndagen. Kvällsaktiviteterna avvaktar vi, men det lutar åt att vi är med på fredagkvällen för bilklubbarna.
Marie-Therese Edebo
Svart Lotus Evora 2011 med smeknamnet "Black Pearl"
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 35 guests