Ompositionering av varumärket

Ditt eller någon annans reportage om Lotus.
Användarvisningsbild
A_Möller
Stamgäst
Inlägg: 83
Blev medlem: ons 13 maj, 2015 23:06
Ort: Glumslöv
Kontakt:

Ompositionering av varumärket

Inläggav A_Möller » lör 17 nov, 2018 10:29

Spännande uppdrag som uppmärksammades av Veckans affärer. Här från byråns egen hemsida:

http://www.lynxeye.com/sv/thinking/lotu ... t-globalt/
Lotus Evora S (2011) - Laser Blue
Fiat 500 TwinAir (2011) - Azzurro Capellini VR. 952
Alfa Romeo Stelvio Q4 D (2017) - Trofeo White
Alfa Romeo 155 Q4 (1996) - Alfa Rosso 130
Alfa Romeo Giulia 1600 Sprint (1962)
Alfa Romeo Giulietta ti (1959)

Användarvisningsbild
oodsell
Ordförande i Lotusklubben
Inlägg: 1171
Blev medlem: sön 26 aug, 2007 17:54
Ort: Särö
Kontakt:

Re: Ompositionering av varumärket

Inläggav oodsell » mån 19 nov, 2018 11:53

Kul att uppdraget gick till en svensk byrå med verksamhet över hela världen. Man får väl bara hoppas att de inte tar i så mycket som förre VD:n på Lotus, Danny Bahar, gjorde för ett antal år sedan för att nå "premium- och lyxstatus".
Olle Odsell, klubbordf med tre Elise, en -00 (Serie 1), en -01 (dotter) och en -15 (S 220 Cup), Elan Sprint -71, MGF VVC -98 till hustrun, 1/4 av en Volvo 240 långloppsbil i ERCup, Volvo V60 till vardags, en GolfCab -90 i standby inför dotterns 18-årsdag.


Återgå till "Reportage"



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst