Elise S1 delar bortskänkes(!)

Vill du sälja din Lotus, eller kanske något annat som har bilen att göra? Lägg då in en annons här.
Post Reply
User avatar
Thuring
Användare
Posts: 23
Joined: Wed 18 Jul, 2012 08:09
Location: Malmö
Contact:

Elise S1 delar bortskänkes(!)

Post by Thuring »

Kära lotusfans,

Jag har letat fram lite delar som har blivit över från bla. vinterns garagearbete. Jag kommer inte att behöva dem mer och det finns säkert någon i gemenskapen där de kan göra mer nytta än att vara hyllvärmare hos mig... så... no charge.
Jag tog en bild av alltsammans samlat. Från vänster är det högtalare och plastdetalj som dessa sitter i, bagagenätet bakom stolarna, CD-radion med antenn (när jag tagit ut den såg jag att det satt en skiva i, jag får inte ut den så den ingår också, den som sätter i den i sin bil får berätta vilken skiva det är), fönstervevar av aluminium (kanske?), bromsbelägg bak original (tror jag), fram green stuff, hållare för brandsläckare vid fötterna på passageraren, luftfilterbox med nytt filter + luftintagsslang.

Grejerna finns i Malmö för den som vill plocka upp dem annars kan jag ta med mig dem till Lotus-festivalen.

Fredrik Thuring
Attachments
IMG_3786__1438453938_84.219.173.93.jpg
IMG_3786__1438453938_84.219.173.93.jpg (51.03 KiB) Viewed 7390 times
Håkan
Stamgäst
Posts: 28
Joined: Sun 18 Feb, 2007 17:25
Location: Herrljunga
Contact:

Re: Elise S1 delar bortskänkes(!)

Post by Håkan »

Hej Fredrik!
Väldigt intresserad av dina delar, speciellt hållarna för högtalare. Håller på att renovera en sport 135, och just dessa detaljer saknas. Vore toppen om jag kunde bli vid dina överblivna delar. Kan vi höras om detaljer?
Mvh Håkan
0708339645
User avatar
MrUlf
Användare
Posts: 12
Joined: Tue 17 Jun, 2014 21:35
Location: Staffanstorp
Contact:

Re: Elise S1 delar bortskänkes(!)

Post by MrUlf »

Hej,
Har du bromsbelägg bak original (tror jag), fram green stuff, hållare för brandsläckare vid fötterna på passageraren kvar så är jag intresserad. Kan hämta dessa med kort varsel. Bor i Staffanstorp.

MVH,

Ulf
pontusfyhr
Stamgäst
Posts: 43
Joined: Tue 24 Feb, 2015 15:32
Contact:

Re: Elise S1 delar bortskänkes(!)

Post by pontusfyhr »

Jag tar gärna luftbox med snorkel, om du har den bakre bussningen som sitter i alu plattan som håller boxen är jag intresserad av den med.

Bor nära jag med, och om jag inte minns helt tokigt delar du garage med min kollega Mike (med en Mustang).

mvh
User avatar
Thuring
Användare
Posts: 23
Joined: Wed 18 Jul, 2012 08:09
Location: Malmö
Contact:

Re: Elise S1 delar bortskänkes(!)

Post by Thuring »

Hej!

Svarar alla här direkt. Vad roligt att det verkar kunna komma till användning.
@Håkan: Jag slår en signal under dagen.
@MrUlf: De är dina! Jag har prylarna i ett entusiast-garage i Malmö. Hör av dig så bestämmer vi en tid. 0701683548
@pontusfyhr: Luftbox och snorkel är din, bussningen vet jag inte om jag har men vi kan titta en extra gång bland prylarna när vi ses. Ring du också på numret ovan så bestämmer vi något så ses vi i garaget.

Fredrik
MichaelH
Stamgäst
Posts: 74
Joined: Thu 30 Apr, 2009 13:51
Location: Kumla
Contact:

Re: Elise S1 delar bortskänkes(!)

Post by MichaelH »

Hej!

Om du har kvar fönstervevarna och orkar släpa med dom till lotus festivalen så är jag intresserad :-D
Lotus Elise -98,
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 4 guests