Fick nackspärr igår kan inte vrida huvudet åt något håll, kan alltså inte köra bil, således kan jag inte komma imorgon vilket jag har sett fram emot länge. Min kompis Johan kommer förmodligen i alla fall med sin Lotus Omega, tänkte jag skulle åka med honom eftersom jag inte kan kör, men jag åkte en sväng med frugan ikväll och det smärtar som f-n så jag stanna hemma i sängen istället, ha en trevlig tur och hoppas på bra väder.
Lotus hälsningar från
Bengt som kör Europa Special JPS
P.g.a. det dåliga vädret, blir jag hemma idag och väljer att putsa på bilen istället. Nästa vecka skall sommaren komma igen så då är jag bered att komma med nyputsad bil.
Jag lyckades få Dan med mig men vädret var inte vad det såg ut på radarbilderna. Sedan var (jag och namn) en svart Esprit med.
Men vi beslutade vi att inte köra rundan på grund av vädret. Vi körde upp till Café utsikten och fikade i stället. Där studerade vi rundan på karta.
Vi var alla sugna på att köra rundan och föreslår att vi prova igen till helgen.
Hur många är intresserade av en tur på lördag eller söndag (samma tider gäller)?
P.S. För att undvika missförstånd: Om man kommer från motorvägen när man kör in i Båstad så skall man köra förbi en OK-mack. Därefter dyker samlingsplatsen upp som är en Tanka/OK-mack.
Laddar upp regn-bilder i kväll.
Jag är imponerad Jag kan inte nu på lördag, men eventuellt på söndagen, skall upp till Göteborg med familjen fredag till söndag, så det är bara att hoppas att man hinner hem i tid. Skall göra vad jag kan. nacken är bättre nu, så jag kan ju köra bil i alla fall
Lotus hälsningar från
Bengt som kör Europa Special JPS
Jag kan inte i morgon (lördag).
SMHI och DMI lovar vita moln utan nederbörd på söndag.
Vi ser ut att vara tre villiga. Skall vi göra ett nytt försök på söndag den 25:e?
ja nu är bilen hämtad så man är redo för imorgon om det blir fint väder, kör vi samma tid? Skall vi säga att vi kollar på nätet runt 12 tiden imorgon vem som kommer eller inte kommer.