Hej.
Tänk att man syns var man än kör
Vi mötte ett riktigt räligt snöväder vid Linköping och övernattade på hotell. På söndagen körde jag till en gummiverkstad och bytte till vinterdäck, på en Lotus
Tur var det för det blev mer snö, men vi kom hem hela och fina
Må gott
Patrik och Marina
Excel SE 1987, Midas Gold MK3 1987, Austin mini 1275GT 1975. Triumph tiger T110 1954.
EXCEL,PATRIK. wrote:Hej.
Tänk att man syns var man än kör
Vi mötte ett riktigt räligt snöväder vid Linköping och övernattade på hotell. På söndagen körde jag till en gummiverkstad och bytte till vinterdäck, på en Lotus
Tur var det för det blev mer snö, men vi kom hem hela och fina
Må gott
Patrik och Marina
I en röd lotus är man aldrig anonym...
Förstod att ni skulle få problem med snön, jag hade själv problem hela helgen när jag körde flyttlass mellan sthlm & jkpg tre gånger.
Satte förövrigt en ny rekord notering på den sträckan... 6 timmar & 15 min, suck....
Omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme...
Hej.
Jo det blev problem med snö, Norrtjälje till Genarp på två dagar. Det var inte vad jag hade tänkt.
Med all snö och trafik så låter inte 6 tim och 15 min så mycket mellan Stockholm och Jönköping, vi fikade på Statoil i Jkpg och när vi kom ut för att köra vidare på E4:an söderut, då var där kö från backen efter Gränna och hela vägen ner till Jkpg tror att E4:an norrut stängdes ett tag.
Må gott
Patrik & Marina
Excel SE 1987, Midas Gold MK3 1987, Austin mini 1275GT 1975. Triumph tiger T110 1954.