Jag åker gärna med.
kan vara roligt att se den gamla slöa bilen igen.
Sist Lotusklubben var där var vi väl fler än 40st....eller...?
Jag kommer troligvis i Ferrarin vare sig ni vill eller inte
...Men jag är glad ändå
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Funderade på om det kanske finns möjlighet till sponsring från klubben, kanske??? eller vad säger Kassören? Kan det vara ett arrangemang som det är värt att lägga några kronor på?
Jag är intreserad av att titta, provkörning vist.
men jag har ju sett på video hur man inte ska göra...
både stig (top Gear) och normannen, senast i sthlm (om jag inte mins fel).
hur svårt kan det vara!!!
“Everything should be as simple as possible, but not simpler.” — Albert Einstein
Du är bara avund för att min bil går fortare än din
na na naaa na na na!!!
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Jag ringde ut idag och frågade.
Nu har de ändrat sig p.g.a för mycket jobb och tar inte emot besök över huvud taget för tillfället. Trisst men sant.
Ev. kunde vi återkomma senare under våren/året
Hej.
Var det inte så att det var någon i klubben som hade lite koll på verksamheten via "bakvägen" in i företaget.
Jag var inte med förra gången som klubben var där, men tror mig ha hört att gick att ordna ett studiebesök via vår kontakt, vet inte vem det var som fixade förra besöket.
Kanske går det att dra i samma trådar igen ?
Någon som var med förra gången kanske kan förtydliga det hela, eller har jag helt fel för mig ?
Skulle vara roligt att få se fabriken och lite av tillverkningen, så om det blir av så tror jag att jag kommer med.
Må gott
Patrik.
Excel SE 1987, Midas Gold MK3 1987, Austin mini 1275GT 1975. Triumph tiger T110 1954.
Jag blev väldigt förvånad att de backade ur nu.
Det lät inte alls så när jag var där sist.
Danne är väl den som har bäst kontakt där kanske.
Vi får vädja till honom
Tyvärr är det så att man ställt in allt vad visningar heter. Anledningen är att besöken tar för mycket tid i anspråk och stör produktionen i allt för hög grad.Man är nu inne i ett expansivt skede och vill arbeta i lugn och ro med bl.a ett bättre produktionsupplägg.