Såg reklam i tidningen idag att det skall vara en bildutställning på ungdomens hus i Malmö.
Kan vara intressant för nostalgiker och motorintresserade.
En mc/moppeklubb ordnar en kortege från Stortorget. http://www.cmmc.se/
Hittar ingen info om bildutställningen bara är denna dag...