(H)julklappstips...

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
Stefan_A
Moderator
Posts: 1842
Joined: Wed 13 Dec, 2006 18:38
Location: Saltsjö-Boo

(H)julklappstips...

Post by Stefan_A »

Ett sista-minuten-tips, inte minst till de av er som gillar F1! Jag har beställt en del modeller från ett engelskt företag som heter Wonderland Models. De har 21 olika Lotusmodeller i sitt sortiment, bl a 8 olika formelbilar. Vad sägs om en Tamiya modell av Type 78 i skala 1/12, dvs 38 cm lång! Vidare finns Minichamps Lotus Ford 79 i skala 1/18, Lotus Europa, Lotus Elise mm

Kika på http://www.wonderlandmodels.com/search/ ... mit=Search

Jag beställde några olika Martini racing modeller från dem, tog ca en månad då den ena modellen var restnoterad, Men bra kommunikation och status uppdateringar. När modellerna kom var de väl förpackade i en rejäl kartong med mycket bubbelplast. Nu skall jag bara försöka få in dem i hyllan också...

God (H)jul och Gott Nytt År på er alla  :wave:
Stefan Axelsson

Blogg: https://stefansmodellbilar.wordpress.com

Opel Speedster -01 :: såld
Lotus Evora S -12 :: såld
Lotus Esprit S3 -84 :: såld
Lotus Elan S2 -94 :: såld
Jaguar F-Type -13 :: Leksak
Mini Cooper S -20 :: Bruksbil
Post Reply