Goodwood Festival of Speed på TV!
Goodwood Festival of Speed på TV!
Ni som har Canal Digital, slå på kanal 67 och se på Goodwood festival of Speed med bl a Lotus 38!
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
Re: Goodwood Festival of Speed på TV!
En liten förklaring till att jag kastade mig på tangenterna för två timmar sedan. Jag slog på TV:n för att se om jag kunde hitta någon kanal som sände Daytona 500, men det gick nog bara på Viasat Motor. Jag har inte Viasat (är ingen större Stenbeck-fan) utan istället Canal Digital, och då hittade jag programmet från Goodwood på Motors TV. Det kom ju sedan också ett program från Goodwood Revival som ju är ännu roligare än Festival of Speed. Nåja, nu gick jag in på Motors TV hemsida och såg att programmen sänds åtskilliga gånger igen. Nästa gång på kvällstid är på onsdag 23/2 med början kl 19.30 och sedan på lördag 26/2 med början kl 19.05. De kan verkligen rekommenderas, för de visar både bilar, tävlingar och all miljö runtomkring som är fantastisk! Jag var själv på Goodwood Revival 2002 som gäst i VIP logen hos Cosworth, och det är ett minne för livet!
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
Re: Goodwood Festival of Speed på TV!
hej du
bliver helt misundelig på dig, vil gerne opleve festival of speed nogengang ??? 
motorsport går i blodet.......herligt..
niels hansen,malmö
niels hansen,malmö
Re: Goodwood Festival of Speed på TV!
Det brukar åka några dit från Lotusklubben varje år. Se kontaktman i vår kalender. Och slå på TV:n ikväll om du har Motors TV (Canal Digital nr 67).
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
- Hans Bourghardt
- Stamgäst
- Posts: 95
- Joined: Thu 18 May, 2006 15:59
- Location: Stockholm
- Contact:
Re: Goodwood Festival of Speed på TV!
Och även de som inte har Canal Digital kan titta på Goodwood Festival of Speed på:http://www.insideracinglive.com/
Det mesta av det bästa från 2010 års fartfestival ligger där - håll till godo!
Det mesta av det bästa från 2010 års fartfestival ligger där - håll till godo!
Lotus Elan S4, 1968