Fin Esprit sökes till Granturismo 2015

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
Graf Orlok
Forumveteran

Fin Esprit sökes till Granturismo 2015

Post by Graf Orlok »

I år kommer LCCS vara med på Granturismo-mässan, Stockholmsdelen den 6 till 8 november.
Jag kommer att hålla ställningarna på utställningen tillsammans med min lilla Exige och skulle hemskt gärna få dit en till bil, allra helst en Esprit då detta är en klassiker folk känner igen omedelbart, och då väldigt gärna en snygg, putsad i fin färg. Fokus tänker jag mig är att vara lite iögonenfallande, så vi syns för gemene man.

Jag har varit i kontakt med några i Stockholmsområdet med V8:or men än så länge har jag inte fått något napp.

Så sitter du på en fin Esprit och kan tänka dig att ta den till mässan i Nacka runt den 6:e, kanske kvällen innan (väntar på info), utan några som helst andra förpliktelser än att ta dit bilen, så PM:a eller skriv i tråden. Det finns vissa möjligheter att låna ett släp om du inte vill köra den i november eller om den är avställd.
Jag skulle bli jätteglad och det skulle göra vår "monter" fulländad. :flag:
Staffan Linder
Sekreterare LCCS
--Lotus Exige Sport 350 - 2017--
Graf Orlok
Forumveteran

Re: Fin Esprit sökes till Granturismo 2015

Post by Graf Orlok »

En liten bonus är att man får utställarpass och har tillgång till mässan alla dagarna, även VIP-dagen om man ställer ut sin bil... Ingen..?
:luxhello:
Staffan Linder
Sekreterare LCCS
--Lotus Exige Sport 350 - 2017--
Emil_lotus
Forumberoende

Re: Fin Esprit sökes till Granturismo 2015

Post by Emil_lotus »

image.jpg
Post Reply