Skåneträff
- EXCEL,PATRIK.
- Forumveteran
Hej Lasse.
Motormässa i Malmö låter roligt, det vill jag inte krocka med även om jag bara går dit en av dagarna. Det vore roligt om JanInge fick dit en S2Exige så man kan få se hur den ser ut på riktigt, har bara sett den på bild.
Kan du tala om vad han tänker ha mer i sin monter, den blåa 111R lär väl stå där om den inte är såld.
Så vi får väl skjuta på vår runda en liten tid till, men sen åker jag gärna på Niklas slottsrunda.
Må gott.
Patrik.
Motormässa i Malmö låter roligt, det vill jag inte krocka med även om jag bara går dit en av dagarna. Det vore roligt om JanInge fick dit en S2Exige så man kan få se hur den ser ut på riktigt, har bara sett den på bild.
Kan du tala om vad han tänker ha mer i sin monter, den blåa 111R lär väl stå där om den inte är såld.
Så vi får väl skjuta på vår runda en liten tid till, men sen åker jag gärna på Niklas slottsrunda.
Må gott.
Patrik.
Patrik !
Tyvärr är det nog inte lönt att vänta på en Exige till Malmömässan.
Men om något händer i den vägen så får jag nog reda på det och då ska jag berätta.
Vårrundan känns på något sätt mer avlägsen ikväll än på länge, med det ymniga snöfallet ute i kvällsmörkret. Fast det är ju blötsnö som kommer så i bästa fall blir den inte liggande länge. Fast metereologerna i Sydsvenskan har hotat med mer kyla under kommande vecka. Fy !
En god vän berättade idag att han åker till Seychellerna på söndag. Självklart är jag inte det minsta avundsjuk ! Han får säkert en obehaglig solveda och kanske en lätt matförgiftning. Om det nu finns någon rättvisa i världen.
hälsn
Lasse H
Tyvärr är det nog inte lönt att vänta på en Exige till Malmömässan.
Men om något händer i den vägen så får jag nog reda på det och då ska jag berätta.
Vårrundan känns på något sätt mer avlägsen ikväll än på länge, med det ymniga snöfallet ute i kvällsmörkret. Fast det är ju blötsnö som kommer så i bästa fall blir den inte liggande länge. Fast metereologerna i Sydsvenskan har hotat med mer kyla under kommande vecka. Fy !
En god vän berättade idag att han åker till Seychellerna på söndag. Självklart är jag inte det minsta avundsjuk ! Han får säkert en obehaglig solveda och kanske en lätt matförgiftning. Om det nu finns någon rättvisa i världen.
hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
Niklas !
Det är som den gamla vitsen om Lundastudenterna om telegraferade till sina "kamrater" vid Uppsala Universitet:
Vi har vår i luften ! Var har ni er ?
hälsn
Lasse H
ps mitt rekord för att köra öppet är minus 13 grader. Körde ca 15 mil.
blev lite svalt om öronen. ds
Det är som den gamla vitsen om Lundastudenterna om telegraferade till sina "kamrater" vid Uppsala Universitet:
Vi har vår i luften ! Var har ni er ?
hälsn
Lasse H
ps mitt rekord för att köra öppet är minus 13 grader. Körde ca 15 mil.
blev lite svalt om öronen. ds
- EXCEL,PATRIK.
- Forumveteran
Hej.
Jag var också ute med Lotusen en vänd igår eftermiddags. Körde till macken för att fylla luft i däcken blåsa av lite vinterdamm. Det kändes att det var länge sedan man körde, så det gick inte så fort som det kan göra i bland.
Helt underbart vårväder solsken och några grader varmt.
Må gott.
Patrik.
Jag var också ute med Lotusen en vänd igår eftermiddags. Körde till macken för att fylla luft i däcken blåsa av lite vinterdamm. Det kändes att det var länge sedan man körde, så det gick inte så fort som det kan göra i bland.
Helt underbart vårväder solsken och några grader varmt.
Må gott.
Patrik.
Ska ordna med påställning nu i början av veckan. Samstämmiga uppgifter om att våren ska vara på plats på riktigt till onsdag. Vårdagjämning idag, men även om vädret är vacker så är det kyligt.
Fast visst hade det gått att köra öppet. Dessutom är det kul så länge det grus som spridits ut på gatorna ligger kvar. På lämpliga platser så sladdar det fint !
hälsn
Lasse H
Fast visst hade det gått att köra öppet. Dessutom är det kul så länge det grus som spridits ut på gatorna ligger kvar. På lämpliga platser så sladdar det fint !
hälsn
Lasse H
I morgon, tisdag, blir det påställning. Skärtorsdagen ska bli riktigt varm. Då blir det, om inte redan på onsdagen, säsongspremiär. Senast någonsin för mig. Sen är det väl dags för den utlovade Slottsturen med en svart Speedster längst fram ?
hälsn
Lasse H
hälsn
Lasse H
Ja ! Men hade beställt att det skulle gälla först idag. Var på en pubrunda med en kollega igår, så det var knappast lönt att planera för en provtur efter den. Men ikväll blir det nog premiär. Träffade igår eftermiddag Dan E i Lund när han var ute och luftade sin inne i stan. Det kändes som ett lika fint vårtecken som alla vintergäck som blommar.
Trevligt att du bestämt dig för att behålla bilen. Även om det är som du säger at allt har ett pris.
vi ses
Hälsn
Lasse H
Trevligt att du bestämt dig för att behålla bilen. Även om det är som du säger at allt har ett pris.
vi ses
Hälsn
Lasse H
- Nillet
- Forumadministratör
Mikael: Var det en gul Speedster turbo? Förre ägaren till min lär ha köpt en gul turbo och tänkte försöka få med honom på "slottsturen".
Alla: Jag har det lite körigt på jobb och jobbar över mycket så till påskhelgen blir det ingen "slottstur". Det kan bli lika illa helgen efter...
När har alla (som vill med) ställt på?
Är 3:e eller 10:e April lämpliga datum att försöka köra rundan?
Alla: Jag har det lite körigt på jobb och jobbar över mycket så till påskhelgen blir det ingen "slottstur". Det kan bli lika illa helgen efter...
När har alla (som vill med) ställt på?
Är 3:e eller 10:e April lämpliga datum att försöka köra rundan?
- Jan Forsbäck
- Stamgäst