Skåneträff
- Jan Forsbäck
- Stamgäst
När nu Slottsturen officiellt har flyttats en vecka så kan jag dels konstatera att Patrik med hustru inte längre kan "smita".
Och att min passagerarstol fortfarande är ledig till dig Mikael. Om du inte fått fart på Espriten tills dess.
hälsn
Lasse H
Och att min passagerarstol fortfarande är ledig till dig Mikael. Om du inte fått fart på Espriten tills dess.
hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
utan man blir gammal för att man slutar leka !
- EXCEL,PATRIK.
- Forumveteran
Konfirmationshelg den 17
Tänkte inte på det. Vi är bjudna på en konfirmations kl12:00
Varför är det så mycket pågång på våren, tror att vi svåreligen hinner från uppvaktningen till slottsvändan, jag får be om ursäkt för att ni flyttade det hela för vår skull (och vädret) och så kan vi inte komma
Önskar Er en skön vända kring Eslöv.
Må gott
Patrik och Marina.

Varför är det så mycket pågång på våren, tror att vi svåreligen hinner från uppvaktningen till slottsvändan, jag får be om ursäkt för att ni flyttade det hela för vår skull (och vädret) och så kan vi inte komma

Önskar Er en skön vända kring Eslöv.
Må gott
Patrik och Marina.
- Nillet
- Forumadministratör
Vädret var bra i söndags eftermiddag så vi skulle ha kört...
SMHI säger att det skall vara halvklart men ingen nederbörd på söndag den 17:de, så då är ni välkomna till Eslöv! Vi startar 14:00 från Bil-Månssons (Volvo) parkering (vid Statoil) och kör därefter en runda runt Eslöv på de krokigaste vägarna jag hittat. Rundan passerar 5 slott, är på ca 7 mil och tar ca 1 timme. Därefter så är de som vill välkomna på kaffe med fika hemma hos mig.
Karta till Bil-Månsson
Det blir ingen gul Speedster turbo eftersom han sålde den direkt.
SMHI säger att det skall vara halvklart men ingen nederbörd på söndag den 17:de, så då är ni välkomna till Eslöv! Vi startar 14:00 från Bil-Månssons (Volvo) parkering (vid Statoil) och kör därefter en runda runt Eslöv på de krokigaste vägarna jag hittat. Rundan passerar 5 slott, är på ca 7 mil och tar ca 1 timme. Därefter så är de som vill välkomna på kaffe med fika hemma hos mig.
Karta till Bil-Månsson

Är det den som fortfarande står kvar på blocket? Pratade med killen och var på G för köp men frugan tyckte inte att en speedster turbo var prioritetNillet wrote:Vädret var bra i söndags eftermiddag så vi skulle ha kört...

Kollade även upp försäkring och det billigaste jag hittade var 1190 kr månaden !
Mvh