Hej på er alla.
Nu märks det att det är VÅR alla är sugna på att köra en tur med sina bilar.
Niklas slottsrunda låter jätte roligt, men snälla kan vi inte flytta fram det till den 17 april, jag kan inte de tidigare söndagarna.
Vore rolit att se er alla efter vintern.
Må gott.
Patrik.
den 10 låter bra för min del!
var ute i fredags en "liten" runda, till Båstadstrakten, slutade med 31mil på mätaren... härligt, men lite ont i ryggen...
dan eliasson wrote:den 10 låter bra för min del!
var ute i fredags en "liten" runda, till Båstadstrakten, slutade med 31mil på mätaren... härligt, men lite ont i ryggen...
sjukt att det kan vara lika roligt varje gång jag sätter mig bakom ratten!
PETER - bilen går bara bra, hoppas att vi kan träffas på någon träff i sommar, vore kul.
Katt bland hermeliner...
Kan man komma rullande med en Alfa på er Slottsrunda?
Har inte fått loss tummen och bytat bil......
Tar inte illa upp om ni bara vill ha rätt märke i ledet.
Anders i Trelleborg, körade en Spider ´88.
Är själv mer hund- än kattmänniska, men visst är du välkommen ! Lotusklubben (precis som Alfaklubben) är öppen för alla oavsett bilinnehav. Om vi som kör Lotus sedan är mer hermeliner än andra bilister finns det säkert delade meningar om. Viktigaste är väl att man är bilentusiast. Sen kan det kanske vara på sin plats att säga att Slottsrundan, precis som andra utflykter, är privata initiativ och syftet är att träffas, köra på trevliga vägar, men inte att vansinnesköra !
Alltså, vi är inte ute efter att visa oss på styva linan.
hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
Ju fler, desto... längre karavan... och roligare... Alla är välkommna.
Föreslår att vi siktar på den 10:e om vädret tillåter. Samtidigt föreslår jag att vi hoppas på dåligt väder för då blir det den 17:e i stället (så att Patrik kan följa med).
Sedan ser jag fram emot liknande rundor i andra delar av Skåne.
Samling på Bil-Månsson's (Volvo) parkering kl 14:00. Runda på krokiga vägar runt Eslöv som är ca 7 mil. Därefter (ca 15:00) blir det kaffe och fika hemma hos mig för de som vill. Karta Bil-Månsson (vid Statoil)
Tyvärr (för alla utom Excel Patrik) så ser väderprognosen inte kul ut för helgen. Ska vi göra en avstämning via hemsidan för att komma överens om det officiellt blir av eller ej ?
hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !