Faktiskt väldigt bra kombination om man ska åka ned från SthlmFinn wrote:Får väl kanske bli Anderstorp på lördagen och Sturup på söndagen,
även om jag bara tittar på även på bankörningen
Det blir min plan.
Vill och funderar, men min försäkring täcker inte om olyckan skulle vara framme.Lasse H wrote:Finn !
Jag tycker du ska prova på att köra själv på Sturup.
Det är ett idealiskt tillfälle för personer som saknar
eller har bara liten ban-erfarenhet. Vi hoppas få med
din granne som instruktör.
hälsn
Lasse H
Vill skriva lite funderingar för att motivera tveksamma nybörjare som aldrig kört på "trackdays".Finn wrote:Vill och funderar, men min försäkring täcker inte om olyckan skulle vara framme.Lasse H wrote:Finn !
hälsn
Lasse H
Det är väl det som gör mig nervös och obeslutsam....
Hej, din granne är fullständigt livsfarlig, har känt honom i många år...Lasse H wrote:Finn !
hälsn
Lasse H
Vi har inte lyckats nå i mål med priset ännu. Det är svårt att reda ut alla kringkostnader. Men vi börjar närma oss anmälan.RacerJo wrote:Ruskigt sugen på att anmäla mig och det är vecka 6 nu.Lasse H wrote:Vi kommer snart att på denna sajt publicera anvisningar för
anmälan samt andra viktiga detaljer. Räkna med att denna
information kommer någon gång i slutet av vecka 4.
Läs tråden "demokrati i LCCS" under "endast för LCCS medlemmar". Diskutera vidare där...ola wrote:Nillet!
Du säger att "Klubben får ju inte förlora pengar på evenemanget". Borde inte detta vara ett arrangemang som får lov att kosta pengar för klubben.
Det är definitivt ett arrangemang som ligger i linje med klubbens syfte och ändamål. Vad jag kommer ihåg från årsredovisningen går klubben bra ekonomiskt och jag ser då ingen anledning till att klubben inte kan gå in och ta hela eller en del av kostnaden för deltagande klubbmedlemmar.
//Ola
Hmmm.. got it..Lasse H wrote:Mogge !
För en gång skull har du fel !![]()
Vi talar om en kvinnlig granne.
hälsn
Lasse H