Page 2 of 2

Re: 2010 FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO

Posted: Sun 16 May, 2010 18:35
by Stefan_A
Inte för att jag direkt brinner för just F1, men kikade precis på sammandraget. Vad sjutton sysslade Trulli med?