Re: 2010 FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO
Posted: Sun 16 May, 2010 18:35
Inte för att jag direkt brinner för just F1, men kikade precis på sammandraget. Vad sjutton sysslade Trulli med?
Lotus Car Club of Sweden's Official Forum
http://www.lccs.nu/forum/