2010 FORMULA 1 TURKISH GRAND PRIX

Här pratar vi om Lotus:ar i motorsport, men även annat inom motorsport.
User avatar
Nillet
Forumadministratör
Posts: 3660
Joined: Sun 01 Aug, 2004 08:51
Location: Eslöv, Skåne
Contact:

Re: 2010 FORMULA 1 TURKISH GRAND PRIX

Post by Nillet »

Resultat finns här: http://en.espnf1.com/turkey/motorsport/race/2215.html
Ingen Lotus blev klassifierad.
Niklas (forum-admin)
Westfield SEIW - http://www.nillet.com
http://www.ellensagentur.se
User avatar
silke
Forumveteran
Posts: 579
Joined: Sat 01 Sep, 2007 09:38
Location: Göteborg

Re: 2010 FORMULA 1 TURKISH GRAND PRIX

Post by silke »

Fick äntligen sett reprisen av loppet igår på Viasat Motor. Inte bra att de dröjer ända till onsdag med att visa reprisen, det har varit riktigt svårt att hålla sig undan alla websidor och annan media där man riskerar att "utsättas" för artiklar och resultat från loppet. Så i fortsättningen hoppas jag att de går tillbaka till måndagar med att visa repriser ifall man nu skulle missa något lopp igen.

Tråkigt med Lotus, de körde på bra fram tills de var tvungna att bryta. Skall bli väldigt spännande att se hur stämningen i Red Bull stallet artar sig efter Vettels och Webbers ihopkörning.. Säger väl en hel del att stallet till att börja med tog Vettels parti, när det nog snarare var han som var något mer skyldig..
Daniel Aspenberg
Lotus Elise Sport 220 -20
Post Reply