Page 2 of 2
Re: 2010 FORMULA 1 TURKISH GRAND PRIX
Posted: Mon 31 May, 2010 10:11
by Nillet
Re: 2010 FORMULA 1 TURKISH GRAND PRIX
Posted: Thu 03 Jun, 2010 21:23
by silke
Fick äntligen sett reprisen av loppet igår på Viasat Motor. Inte bra att de dröjer ända till onsdag med att visa reprisen, det har varit riktigt svårt att hålla sig undan alla websidor och annan media där man riskerar att "utsättas" för artiklar och resultat från loppet. Så i fortsättningen hoppas jag att de går tillbaka till måndagar med att visa repriser ifall man nu skulle missa något lopp igen.
Tråkigt med Lotus, de körde på bra fram tills de var tvungna att bryta. Skall bli väldigt spännande att se hur stämningen i Red Bull stallet artar sig efter Vettels och Webbers ihopkörning.. Säger väl en hel del att stallet till att börja med tog Vettels parti, när det nog snarare var han som var något mer skyldig..