Page 2 of 2
Re: F1 - 2015
Posted: Sun 21 Jun, 2015 16:36
by Nillet
Det var ett händelserikt race i Österrike idag, många bröt och mycket kamp.
Maldonado var i närkamp med Verstappen och gjorde en jätteräddning när det höll på att gå åt skogen.
Spana in här!
http://www.youtube.com/watch?v=-iYbmJOOBYQ
Han slutade 7:a medan Grosjean fick bryta med växellådsproblem.
Ericsson fick stanna till och göra en omstart på elektroniken och slutade som 13:e.
EDIT: Prova detta klippet (usel kvalitet):
http://www.youtube.com/watch?v=zfmn3dpM7ZY
Re: F1 - 2015
Posted: Sun 21 Jun, 2015 18:26
by Per Mo
Nu har de spärrat klippet

Re: F1 - 2015
Posted: Sun 26 Jul, 2015 20:58
by Nillet
Det hände mycket i Ungern idag och det fanns ingen Mercedes på pallen.
Ferrari fick en bra start och Vettel vann med Red Bull på resten av pallen.
McLaren fick båda bilarna på poängplats.
Maldonado fick 3 straff underloppet och slutade på 13:e för Lotus.
Lotus hade ett uselt kval men Grosjean lyckades köra i mål på 7:e plats.
Ericsson hade också ett dåligt kval men lyckades sluta som 10:a.
Re: F1 - 2015
Posted: Sun 23 Aug, 2015 14:45
by Nillet
Grosjean tog 3:e plats i Belgien idag, låg och pressade Vettel mot slutet. Vettel hade kört många varv på sitt set däck och det slutade med punktering och Grosjean på 3:e plats.
Maldonado:s bil bröt samman tidigt, annars såg det bra ut för honom.
Ericsson fick med sig en poäng med sin 10:e plats.
Re: F1 - 2015
Posted: Tue 08 Sep, 2015 21:55
by Nillet
Italien blev inget vidare för Lotus båda bröt efter småkollisioner på första varvet.
Ericsson blev omkörd på sista varvet och blev 9:a.
Re: F1 - 2015
Posted: Tue 29 Sep, 2015 03:03
by JasonNorin
The recent Singapore Grand Prix has been a good one for Vettel and a bad one for Hamilton who lost his first retirement for the year. But still, Vettel recognizes Hamilton's achievements and said the latter still has a huge chance of winning the drivers' championship.