Köp av elise?

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
speedy
Användare

Re: Köp av elise?

Post by speedy »

Stefan_A wrote:Vill även slå ett slag för Sportvagnsträffen den 28:e augusti om du vill titta på lite olika bilar; http://www.sportvagnstraffen.se/. I år är temat italien, men det brukar dyka upp ett antal Lotus (och Speedster) på denna mycket gemytliga höstträff i Småland.
Hej!

Tack för tipset! då jag tyvärr inte kan åka ner till knutstorp till helgen så är ju det ett perfekt tillfälle att få se lite fina bilar.

mycket tråkigt att jag inte kunde åka ner på lördag f.ö.

Har tänkt kika lite när speedsterklubben kör SS kanske dyker upp några lotusar då med?..
Tobias Eriksson
Mikael_W
Forumadministratör

Post by Mikael_W »

Tycker verkligen du skall pröva en elise med rover och med toyota motorn så du känner skillnaden. 111R är en riktigt rolig maskin att köra. Jag fick i alla fall känslan att ej vilja lämna
tillbaka nycklarna den gången jag provkörde 111Ren :steer:
Mikael, Fisker Karma
speedy
Användare

Post by speedy »

Det är nog ett bra tips att prova de olika för att känna skillnaden, nu när jag har gått och trånat ganska länge börjar jag mer och mer bli sugen på en S1:a av någon anledning:) kanske är priset som känns mer lockande men tycker den bara blir snyggare och snyggare för varje dag som går!

S2 är ju alltid tokrå :loveu:

Är det någon här som vet att de ska köra SS den 6:e aug med speedsterklubben??

Vill gärna se någon gå lös på banan hehe
Tobias Eriksson
Nillet
Forumadministratör

Post by Nillet »

speedy wrote:Det är nog ett bra tips att prova de olika för att känna skillnaden, nu när jag har gått och trånat ganska länge börjar jag mer och mer bli sugen på en S1:a av någon anledning:) kanske är priset som känns mer lockande men tycker den bara blir snyggare och snyggare för varje dag som går!

Se upp så du inte köper en Speedster i stället. :lol:
Jag är där på förmiddagen, åker till Gotland på eftermiddagen.  :wave:
Niklas (forum-admin)
Westfield SEIW - http://www.nillet.com
http://www.ellensagentur.se
silke
Forumveteran

Post by silke »

speedy wrote:Det är nog ett bra tips att prova de olika för att känna skillnaden, nu när jag har gått och trånat ganska länge börjar jag mer och mer bli sugen på en S1:a av någon anledning:) kanske är priset som känns mer lockande men tycker den bara blir snyggare och snyggare för varje dag som går!

Jag kommer vara där, så du kommer åtminstone få möjlighet att se en S2a bland alla Speedsters!
Daniel Aspenberg
Lotus Elise Sport 220 -20
Post Reply