Apropos presseomtaler; jeg er veldig interessert i alt av prøvekjøringer og andre omtaler av Elise (alle modeller) til min Elise webside www.sportsbilen.com Så hvis du eller andre har noen linker, dokumenter eller lignende så er det bare å sende...Lasse H wrote: Har samlat allt jag hittat som skrivits i svensk, engelsk och amerikansk press om Elise. Sedan -96 ! Finns säkert något fint namn på latin för den diagnosen !
Jeg har forresten hatt min Laser Blue Elise S2 Race Tech i 1 uke i dag, rett og slett en fantastisk bil. Har allerede kjørt ca. 100 mil og begynner å bli vant med bilen. Venter bare på at cab-været skal komme til Trondheim nå. Ingen tvil om at det er den morsomste bilen jeg noen gang har kjørt, og alle som har prøvekjørt den hittil er veldig imponert
Kommer sannsynligvis nedover til Automobil Classic Cars på Rosersberg, Stockholm 27. august, flere som tenker seg dit...? Ca. 80 mil en vei fra Trondheim. Noen gode veiforslag nedover Sverige fra Östersund-området...? Inlandsvägen kanskje ?