Fjädring o Stötdämpare Esprit S2
Fjädring o Stötdämpare Esprit S2
Funderar på att (eller ska snarare..) byta fjädringar o stötdämpare på min Esprit S2, är jag nödd och tvungen att köpa dessa från SJ eller finns det motsvarande att köpa på närmare håll? nån som har koll på dessa detaljers beskaffenhet 
Anders som kör Esprit S2
- TinoCarrasco
- Stamgäst
Hej
Har just fått hem en jättehög med delar från SJ, kan verkligen rekommendera dom. Alla delar var med, fast pris, goda råd och snabb leverans.
Enda problemet just nu är värdet på den svenska valutan.....om Bennets har grejor hemma så lönar det sig kanske att köpa från honom istället.
Hälsar
Stefan
Har just fått hem en jättehög med delar från SJ, kan verkligen rekommendera dom. Alla delar var med, fast pris, goda råd och snabb leverans.
Enda problemet just nu är värdet på den svenska valutan.....om Bennets har grejor hemma så lönar det sig kanske att köpa från honom istället.
Hälsar
Stefan
Jag har fått uppfattningen att Morgan på Bennets beställer de prylar han behöver på löpande basis, alltså inget större lager. Men, jag kan ha fel...Stefan L wrote:.....om Bennets har grejor hemma så lönar det sig kanske att köpa från honom istället.
Hälsar
Stefan
Per-Ola
F d Ordförande i Lotus Car Club of Sweden
Kör för tillfället familjelastbil med bra drag och maffigt motorljud
Kör för tillfället familjelastbil med bra drag och maffigt motorljud