Esprit S1 / S2 Kjøpes
Posted: Mon 21 Sep, 2009 16:55
Hei,
Jeg ønsker å kjøpe en Lotus Esprit S1 eller S2 for eksport til Norge. Bilen må være kjørbar, men alle forslag er av interesse.
Send e-post: magne@magnehoiby.com
Mvh
Magne Ekerum Høiby
Toppenhaugberget 23
1353 Bærums Verk
Norge
Jeg ønsker å kjøpe en Lotus Esprit S1 eller S2 for eksport til Norge. Bilen må være kjørbar, men alle forslag er av interesse.
Send e-post: magne@magnehoiby.com
Mvh
Magne Ekerum Høiby
Toppenhaugberget 23
1353 Bærums Verk
Norge