Page 1 of 1

Europa säljes

Posted: Wed 07 Oct, 2009 19:49
by hast
Hej , nu måste jag sälja min Lotus Europa S2 - 71, den har varit avställd de senaste 17 åren, och jag har precis besiktigat den och reggat in den. Annons finns på blocket. Hasse