Europa säljes
Posted: Wed 07 Oct, 2009 19:49
Hej , nu måste jag sälja min Lotus Europa S2 - 71, den har varit avställd de senaste 17 åren, och jag har precis besiktigat den och reggat in den. Annons finns på blocket. Hasse
Lotus Car Club of Sweden's Official Forum
http://www.lccs.nu/forum/