Vill du besöka Lotusfabriken?

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
Guest

Vill du besöka Lotusfabriken?

Post by Guest »

Fick detta mail från Lotus idag.

FACTORY TOUR INFORMATION

Thank you for your interest in visiting Lotus Cars production facilities at Hethel, Norfolk.

Tours (lasting 1½ hours) take place at the following times (except company holidays) and are priced at £15.00 per person. Our factory tours are very popular due to the success of the Elise and all tours must be booked in advance. To book a tour please telephone 01953 608547 (24 hours) or by email to alancaster@lotuscars.co.uk

WEDNESDAY’S at 10.30 a.m. and 2.00 p.m.

Please observe the following guidelines:

CAMERAS

Please be aware that all photographic equipment including video cameras and mobile phones with cameras are prohibited on site at all times.

TOUR NUMBERS

The maximum number of people allowed on a tour at any time is 15. This is for safety and insurance reasons, as visitors will be touring our working manufacturing facilities.

FIRE ALARMS

In the event of a fire a continuous bell will sound. Any guests attending a factory tour will be asked to follow their guide immediately to the nearest fire assembly point.

CHILDREN

The minimum age which children are allowed to visit our facilities is 8 years old. Please be advised that parents/guardians are responsible for their supervision at all times. Company policy requires for one supervising adult per 3 children. Please note that parties of school children under 12 years of age are prohibited on site.

Once again, thank you for your interest in Lotus Cars and I look forward to meeting you.

Annette Lancaster
User avatar
Göran
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1563
Joined: Sat 02 Nov, 2002 11:43
Location: Värmdö
Contact:

Re: Vill du besöka Lotusfabriken?

Post by Göran »

Admin wrote:Please be aware that all photographic equipment including video cameras and mobile phones with cameras are prohibited on site at all times.
Huvudanledningen är att Lotus Engineering driver så många "utvecklings-projekt" för andra bilföretag. Behöver väl inte nämna att Lotus har ansvar för att ingenting "läcker"....
Göran Forslund
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
User avatar
HC
Stamgäst
Posts: 66
Joined: Sun 15 Dec, 2002 13:29
Location: Molkom
Contact:

Post by HC »

Hejs!

Här är ju en som besökt Lotusfabriken mfl  :up: - för oss som aldrig kommer iväg!  :down:

http://www.tvrfreak.com/links/Factory%20Tours.htm
Hans Carlsson, Lotus Elite 1980
User avatar
Plus2
Forumveteran
Posts: 318
Joined: Thu 24 Oct, 2002 11:47
Location: Malmö
Contact:

Post by Plus2 »

Jag och Cecilia besökte fabriken sommaren -99. Efter rundturen hade vi turen att få se de första Motorsport Eliserna (Exige-föregångaren alltså) parkerade utanför receptionen. Dagen efter var samma bilar med i AutoExpress som ett "scoop". De var lackerade i grönmetallic med guldflakes och hade guldlackerade fälgar - jag tycker fortfarande att det är de häftigaste Eliser jag sett.

Man häpnade över arbetsmiljön på fabriken...

Ett besök rekommenderas,
P-O
User avatar
Göran
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1563
Joined: Sat 02 Nov, 2002 11:43
Location: Värmdö
Contact:

Post by Göran »

plus2 wrote:Ett besök rekommenderas
Instämmer.
Jag hämtade min bil där 1998. :lol:
Göran Forslund
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest