Page 1 of 1

Blaincpain Enduro 2011

Posted: Mon 18 Apr, 2011 16:25
by Nillet
Lotus Evora GT4 blev 1:a och 2:a i klassen och 19:e och 20:e totalt när serie drog igång på Monza.
http://www.lotuscars.com/news/en/gt4-podium

Re: Blaincpain Enduro 2011

Posted: Sat 30 Apr, 2011 18:48
by Nillet
3-timmars-racet finns på youtube: http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=72534