Blaincpain Enduro 2011
Posted: Mon 18 Apr, 2011 16:25
Lotus Evora GT4 blev 1:a och 2:a i klassen och 19:e och 20:e totalt när serie drog igång på Monza.
http://www.lotuscars.com/news/en/gt4-podium
http://www.lotuscars.com/news/en/gt4-podium