British GT Championship 2011
Posted: Fri 29 Apr, 2011 10:47
Lotus har 2 st Evora i British GT Championship och i helgen.
I första racet blev de 5:a och 6:a, i andra 2:a och 3:a.
http://www.lotuscars.com/news/en/great- ... motorsport
Förare i ena bilen är Freddy Nordstöm mer om honom här:
http://www.freddynordstrom.com/
I första racet blev de 5:a och 6:a, i andra 2:a och 3:a.
http://www.lotuscars.com/news/en/great- ... motorsport
Förare i ena bilen är Freddy Nordstöm mer om honom här:
http://www.freddynordstrom.com/