Page 1 of 1

British GT Championship 2011

Posted: Fri 29 Apr, 2011 10:47
by Nillet
Lotus har 2 st Evora i British GT Championship och i helgen.
I första racet blev de 5:a och 6:a, i andra 2:a och 3:a.
http://www.lotuscars.com/news/en/great- ... motorsport

Förare i ena bilen är Freddy Nordstöm mer om honom här:
http://www.freddynordstrom.com/

Re: British GT Championship 2011

Posted: Fri 29 Apr, 2011 19:54
by oodsell
Kul att vi har en svensk kille med i ett av Lotus teamen! Det får vi följa under året!

Re: British GT Championship 2011

Posted: Thu 16 Jun, 2011 20:48
by oodsell
I helgen går tredje deltävlingen i British GP och Freddy Nordström ligger tvåa med sin Lotus Evora efter två deltävlingar. Mer info på http://www.freddynordstrom.com

Re: British GT Championship 2011

Posted: Wed 20 Jul, 2011 19:05
by Stefan_A
Första vinsten är nu avklarad, läs mer på The Lotus Forums; http://www.thelotusforums.com/latest-ne ... uk-in-gt4/