Barcelona 24h 2011
Posted: Tue 09 Aug, 2011 22:09
Gänget som körde i Dubai skall även köra 24h i Barcelona 23-25 september.
http://www.24hoursbarcelona.com/
Det är även två team som skall köra Lotus Europa.
Starlistan: http://www.24hoursbarcelona.com/?page=513
Hofmanns Motorsport har startat en blog där man kan följa förberedelserna.
http://www.hofmanns.co.uk/blog/motorspo ... eparations
Vi får hoppas att de bjuder på live-streaming via nätet som sist.
http://www.24hoursbarcelona.com/
Det är även två team som skall köra Lotus Europa.
Starlistan: http://www.24hoursbarcelona.com/?page=513
Hofmanns Motorsport har startat en blog där man kan följa förberedelserna.
http://www.hofmanns.co.uk/blog/motorspo ... eparations
Vi får hoppas att de bjuder på live-streaming via nätet som sist.
