Page 1 of 1

Barcelona 24h 2011

Posted: Tue 09 Aug, 2011 22:09
by Nillet
Gänget som körde i Dubai skall även köra 24h i Barcelona 23-25 september.
http://www.24hoursbarcelona.com/

Det är även två team som skall köra Lotus Europa.
Starlistan: http://www.24hoursbarcelona.com/?page=513

Hofmanns Motorsport har startat en blog där man kan följa förberedelserna.
http://www.hofmanns.co.uk/blog/motorspo ... eparations

Vi får hoppas att de bjuder på live-streaming via nätet som sist.

Re: Barcelona 24h 2011

Posted: Thu 18 Aug, 2011 07:54
by Nillet
Gänget som var i Dubai har nu en hemsida: http://www.lotrdc.com/sport160/
De skall skicka live därifrån.  :up:

Re: Barcelona 24h 2011

Posted: Thu 22 Sep, 2011 12:03
by Nillet

Re: Barcelona 24h 2011

Posted: Fri 23 Sep, 2011 08:14
by Nillet
Depå-stopp-övning nummer 1: http://vimeo.com/29462414

Re: Barcelona 24h 2011

Posted: Fri 23 Sep, 2011 19:43
by oodsell
Tja, lite mer träning behöver de nog!

Re: Barcelona 24h 2011

Posted: Sun 25 Sep, 2011 09:24
by Nillet
De ligger på 40:e plats nu.
Edward Sandström:s bil leder med 20 varv.
Här är en omkörning som visar Elise svagheter och fördelar.
http://vimeo.com/29532763

Re: Barcelona 24h 2011

Posted: Wed 12 Oct, 2011 10:05
by Nillet
YvoTuk har lagt ut en hög med bilder: http://www.lotrdc.com/sport160/media-ga ... to-gallery
Image