Hej!
För var dag som går blir man mer och mer medveten om att vintern kommer, även i år. Jag gjorde slag i saken häromdagen och beställde, lite på chans får jag väl medge, mina däck på http://www.tirendo.se. Jag har inget illa att säga om dem, utom att jag inte fick något bekräftelsemail efteråt. Slog då signal till deras kundtjänst där en påläst tjej fixade problemet. Summa summarum kan jag väl säga att däcken kom två dagar sent, men var i fint skick. Helhetsupplevelsen var ändå positiv, trots att jag de inledande störande momenten.
Om det är någon som också har erfarenhet av den här firman så berätta gärna vad ni tycker.
Mvh
Nathan
Ska man handla däck på nätet?
- nathan.dahlberg
- Användare
Re: Ska man handla däck på nätet?
hey nathan.
nej jeg har vel ikke nogen kenskab til dette dækfirma??? men du fik da dine dæk ikke ??
min pointe er ....at det meste nethandel har jo ikke den service som din lokale dækfirma kan give ??
det er jo bland aandet derfor de er billige ??? dermed ikke sagt at all nethandel er dårlig,men man
sætter jo ribban lidt længere ned ikke ?? dertil skal man jo også have monteret dem på fælgene,
og det koster jo også....om man ikke har et app selv i garagen ??+
god dag derude...
nej jeg har vel ikke nogen kenskab til dette dækfirma??? men du fik da dine dæk ikke ??
min pointe er ....at det meste nethandel har jo ikke den service som din lokale dækfirma kan give ??
det er jo bland aandet derfor de er billige ??? dermed ikke sagt at all nethandel er dårlig,men man
sætter jo ribban lidt længere ned ikke ?? dertil skal man jo også have monteret dem på fælgene,
og det koster jo også....om man ikke har et app selv i garagen ??+
god dag derude...
motorsport går i blodet.......herligt..
niels hansen,malmö
niels hansen,malmö
Klart att man ska kunna kräva samma service på nätet som på den lokala däckfirman, det är ju trots allt
personalen det hänger på! Inget bekräftelse mejl är ju lite svagt, men kompenseras nästan upp tack
vare den serviceinriktade tjejen.
Att däcken blev 2 dagar försenade kan bero på nästan vad som helst och bör därför inte belastas
nätbutiken i första hand..
Jmow.
personalen det hänger på! Inget bekräftelse mejl är ju lite svagt, men kompenseras nästan upp tack
vare den serviceinriktade tjejen.
Att däcken blev 2 dagar försenade kan bero på nästan vad som helst och bör därför inte belastas
nätbutiken i första hand..
Jmow.
Patrik Törnqvist, Helsingborg.

Ex ägare till bilen ovan, Elise 135 Sport -99

Ex ägare till bilen ovan, Elise 135 Sport -99
hey
tja..for mig er det ikke selvklart indlysende at man kan forvente samme service på nettet ????
der er trods alt forskæld på videreekspedition via en pc på et fjernlager/kontor og personlig
betjening hos en fagmand ..... det håber jeg da ???
mvh niels
tja..for mig er det ikke selvklart indlysende at man kan forvente samme service på nettet ????
der er trods alt forskæld på videreekspedition via en pc på et fjernlager/kontor og personlig
betjening hos en fagmand ..... det håber jeg da ???
mvh niels
motorsport går i blodet.......herligt..
niels hansen,malmö
niels hansen,malmö