Page 1 of 1

Svensk förare i F1

Posted: Tue 21 Jan, 2014 12:07
by Finn
Då har Marcus Ericsson blivit klar för Caterham :-D
http://www.automotorsport.se/artiklar/n ... l-1-forare

Re: Svensk förare i F1

Posted: Tue 21 Jan, 2014 13:04
by Nillet
http://www.caterhamf1.com/news/2014/cat ... 2-line-ups
Testerna drar i gång den 28:e i Jerez och samtidigt skall nya bilen presenteras.

Lotus kommer inte att köra på första testen.

Re: Svensk förare i F1

Posted: Tue 21 Jan, 2014 15:11
by Nillet
http://www.youtube.com/watch?v=7Lj3BAtGL4I

Lägg märke till roll-ups:en, en liknande designförändring på hemsidan.
Är det en föraning om färgsättningen på nya bilen???

Re: Svensk förare i F1

Posted: Tue 21 Jan, 2014 17:27
by Graf Orlok
Underbart!
Har bara sett några av hans GP2-rejs och då har han inte utmärkt sig speciellt. Och Caterham har ju inte heller lyckats speciellt bra i senaste säsongen. Men hoppas de kan få ihop något speciellt under 2014. Håller tummarna!
:bold:

Re: Svensk förare i F1

Posted: Wed 22 Jan, 2014 00:11
by Nillet
http://uk.caterhamcars.com/news/caterha ... up-rebrand
Kommer bilen att målas på liknande sätt?

Re: Svensk förare i F1

Posted: Wed 22 Jan, 2014 20:58
by silke
Sjukt skoj att han lyckades knipa platsen!!  :race: Då är det bara till att börja planera in en F1 resa i år, men blir nog först under årets andra halva tyvärr...