Page 1 of 1
Svensk förare i F1
Posted: Tue 21 Jan, 2014 12:07
by Finn
Re: Svensk förare i F1
Posted: Tue 21 Jan, 2014 13:04
by Nillet
http://www.caterhamf1.com/news/2014/cat ... 2-line-ups
Testerna drar i gång den 28:e i Jerez och samtidigt skall nya bilen presenteras.
Lotus kommer inte att köra på första testen.
Re: Svensk förare i F1
Posted: Tue 21 Jan, 2014 15:11
by Nillet
http://www.youtube.com/watch?v=7Lj3BAtGL4I
Lägg märke till roll-ups:en, en liknande designförändring på hemsidan.
Är det en föraning om färgsättningen på nya bilen???
Re: Svensk förare i F1
Posted: Tue 21 Jan, 2014 17:27
by Graf Orlok
Underbart!
Har bara sett några av hans GP2-rejs och då har han inte utmärkt sig speciellt. Och Caterham har ju inte heller lyckats speciellt bra i senaste säsongen. Men hoppas de kan få ihop något speciellt under 2014. Håller tummarna!

Re: Svensk förare i F1
Posted: Wed 22 Jan, 2014 00:11
by Nillet
Re: Svensk förare i F1
Posted: Wed 22 Jan, 2014 20:58
by silke
Sjukt skoj att han lyckades knipa platsen!!

Då är det bara till att börja planera in en F1 resa i år, men blir nog först under årets andra halva tyvärr...