Garageplats uthyres (Helsingborg)
Posted: Sun 20 Mar, 2016 17:04
Det finns en plats ledig i garaget där jag har mina bilar. Ca 20 minuter från centrala Helsingborg. Platsen har billyft och tillgång till tryckluft och 3-fas. Jag har hyrt platser där flera år och det har fungerat bra, lugnt och bra, ordning och reda. Hyresvärden bor i anslutning till garaget. Platsen kostar 1500 kr/mån.
Hör av dig via pm/telefon/e-mail så förmedlar jag kontaktuppgifter.
Hör av dig via pm/telefon/e-mail så förmedlar jag kontaktuppgifter.