Jo men så var ju jag och Lars O med respektive där och bad dom öka takten i maj i år......
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
Kul, Aston Martin som tävlingsbil är riktigt läckert. Besöket på Prodrive var, jämte Morganfabriken, ett par riktiga höjdpunkter på jubileumsresan 2016. Blir det Blancpain i en Aston för dig nu Olle. Istället för Volvon? Vill minnas att de hade färdiga paket det bara var att skriva upp sig på
De var lite diffusa om när de hade det senaste rekordet. Kan det ha varit någon av de förra gångerna du var där och styrde upp saker, Olle?
Ja Stefan, kan bara hålla med. Classic Team Lotus var också bra på en väldigt trevlig resa.
Pelle Mohlin
Lotus Elise Sport 220 MY17 2017-20??
Lotus Elise 111R MY07 2011-2017 BMW Z3 2.8 2003-2011
LCCS Webmaster
webmaster[at]lccs.nu
Stefan_A wrote: ↑Mon 06 Jan, 2020 21:56
Kul, Aston Martin som tävlingsbil är riktigt läckert. Besöket på Prodrive var, jämte Morganfabriken, ett par riktiga höjdpunkter på jubileumsresan 2016. Blir det Blancpain i en Aston för dig nu Olle. Istället för Volvon? Vill minnas att de hade färdiga paket det bara var att skriva upp sig på
Stefan, de gjorde sina försök att få mig att byta team, men villkoren var lite för dåliga.... Sedan har jag ju bestämt mig för att "trappa ned" och köra lite mer trackdays med Lotusarna istället.... så i sommar blir det Le Mans och Dijon istället!
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.