Englandsresa våren -04 ?

Träffar, bankörningar, möten etc.
User avatar
CAIC
Forumberoende
Posts: 219
Joined: Tue 07 Jan, 2003 09:34
Location: Belgien
Contact:

Post by CAIC »

Innan Ni åker till England måste ni kontakta SELOC. Det är nog den trevligaste och roligaste klubb jag varit med i.
Massor av arrangemang och kommer ni över så ordnar Seloc säkert något speciellt enbart för detta tillfälle. :-D
Cai, Belgien men svensk
User avatar
Plus2
Forumveteran
Posts: 318
Joined: Thu 24 Oct, 2002 11:47
Location: Malmö
Contact:

Gocart i Halmstad

Post by Plus2 »

EXCEL,PATRIK. wrote:Angående gocart så är det mycket roligt, men har inte hört något om samåkning som jag frågade om tidigare. det är väl synd att åka i var sin bil när man kan sitta tillsammans och prata om våra bilar, tex.
Skulle tro att det blir du, Birger och jag från Malmö/Genarpstrakten, det är klart att vi samåker. Har tyvärr missat att du frågat om samåkning tidigare.

Mvh,
P-O
User avatar
Lasse H
Svårt Lotus-beroende
Posts: 2809
Joined: Thu 02 Oct, 2003 09:19
Location: Skåne
Contact:

Post by Lasse H »

Mikael och Patrik !
samt övriga intressenter

Ja, en helg är väl det som ter sig som lättast. Själv råder jag nästan helt fritt över min tid, men visst hade en lördag eftermiddag kl 15.00 varit passande. Eller ?

Och Patrik, jag kommer ihåg bilen men måste erkänna att jag ej kan para ihop bil med ägare. Fast det löser vi när vi ses.

hälsn
Lasse H
Hörby
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
User avatar
Rickard
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1189
Joined: Mon 15 Sep, 2003 11:28
Location: Jönköping.
Contact:

Post by Rickard »

Jag är också gärna med på en planeringsdag, fast jag har lite långt att åka så det vore bra om ni kunde spika en dag & tidpunkt ganska omgående så jag kan försöka planera en "tjänsteresa"... :hack:
Omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme...

Min ständigt föränderliga leksakslåda innehåller:
Maserati Granturismo
Ferrari 308 GTS QV
Alfa Romeo Giulia Sprint GT
Alfa Romeo 1600 GTJ
Honda S800
Laverda 750 SF1

Å en hel del annat.
User avatar
Lasse H
Svårt Lotus-beroende
Posts: 2809
Joined: Thu 02 Oct, 2003 09:19
Location: Skåne
Contact:

Post by Lasse H »

Patrik !

Det där med att boka tid ganska omgående kan ju låta enkelt, men min helgalmanacka är rätt full de närmsta veckorna. Hade som jag tidigare skrivit i "Englandsresetråden" tänkt mig ett planeringsmöte senare halvan av november. Det är ju bara tre veckor dit och i geologisk tid är ju tre veckor ingenting alls !

hälsn
Lasse H
Hörby
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests