Mikael_W wrote:japp den är nock fake, jag mailade faktiskt för några veckor sedan bara för nyfikenhetsskull och inget svar på den ännu
Sannolikt är det så som du skriver, bilar på mobile + div marknader etc... är tyvärr ofta inte bara fejkannonser utan även när man kommer ner och tittar på bilen så finns det mer blessyrer etc... än man kunnat ana.
Ringde själv på en Esprit V8 för ungefär ett år sedan och det visade sig att det vore nog säkrast att jag kollade växellådan innan jag påbörjade färden hem till Sverige (= ingen affär), det som ser och verkar vara ett kanonklipp blir tyvärr ofta mycket dyrare än att handla hemma, men visst finns det möjligheter för den som har erfarenhet och tid att göra ett klipp.
Köpte själv en Merca E 420 Avantgarde kombi - 97, i sommar för 100 000:- (16 000 mil - fullservad) för att fräsa runt med i vinter (antispinn/sladd/vinterläge/xenon, etc.... kollosalutrustad!), men det var nog mer tur än skicklighet. (Hedins bil bjöd 220 000:- vid inbyte mot annan Merca)
Skåpet lär göra 0-100 på under 7 sek! i allafall om man tror på quatermile..... som bifogades på ngn länk här (Esprit V8 4,1 sek?!!! hmmmm)