Önskar tips på en seriös bilprovning i Göteborgsområdet.
Har tröttnat på alla gnällspikar som inte verkar bry sig om att göra ett bra jobb.
Poängen är att jag faktiskt vill att de säger till om de hittar minsta lilla, så jag kan fixa det och undvika problem framöver. Det är inte det det handlar om. Men jag utvecklar det inte för då bli jag också en gnällis.
Ett problem är att det verkar vara väldigt stor personalomsättning eftersom man aldrig stöter på samma kontrollant två gånger. Lite svårt då att ”bygga en relation ”.
Var besiktigar ni Lotusen?
Seriös besiktning i Gbgområdet?
Seriös besiktning i Gbgområdet?
Mvh / Peter
Medlem 776 sedan 1988
Elise 111R -07, chili red
Volvo V70 -07, bil med drag
Volvo V40 -17
Ducati 750 Supersport -01
Fiat X1/9, renoveringsprojekt
Tidigare Elan S4 SE fhc -68, vit
Ducati 750 Sport -90
Over OV11 (encylindrig roadracer)
Medlem 776 sedan 1988
Volvo V40 -17
Ducati 750 Sport -90
Re: Seriös besiktning i Gbgområdet?
Står inför samma problem.
Har tidigare alltid besktigat på Besikta, Datavägen i sisjön. Har varit bra och trevligt ända till jag stötte på en herre som gav mig en 2:a på bruksbilen för att locket till elkontakten på dragkroken inte återfjädrade av sig själv... Nu i efterhand är jag nöjd med mig själv att jag kom därifrån utan att bli polisanmäld...
Har varit trevligt med ett ställe där man inte känner sig ovälkommen att följa med under besiktningen
Har tidigare alltid besktigat på Besikta, Datavägen i sisjön. Har varit bra och trevligt ända till jag stötte på en herre som gav mig en 2:a på bruksbilen för att locket till elkontakten på dragkroken inte återfjädrade av sig själv... Nu i efterhand är jag nöjd med mig själv att jag kom därifrån utan att bli polisanmäld...
Har varit trevligt med ett ställe där man inte känner sig ovälkommen att följa med under besiktningen
Elise S2 -2001
Re: Seriös besiktning i Gbgområdet?
Det blev Besikta i Skene.
Där har jag besiktigat många bilar när jag arbetade hos von Braun Sportcars.
De är alltid professionella, gillar och förstår sig på fordon och ger gärna tips och råd.(Både besiktningen och von Braun.)
Visserligen blev det 12 mil tur o retur men det var det värt. Inga problem alls.
Rekommenderar dem.
Där har jag besiktigat många bilar när jag arbetade hos von Braun Sportcars.
De är alltid professionella, gillar och förstår sig på fordon och ger gärna tips och råd.(Både besiktningen och von Braun.)
Visserligen blev det 12 mil tur o retur men det var det värt. Inga problem alls.
Rekommenderar dem.
Mvh / Peter
Medlem 776 sedan 1988
Volvo V40 -17
Ducati 750 Sport -90
Medlem 776 sedan 1988