Oj oj, där fanns ju galet många fina fälgar att välja bland. Tackar så mycket för länkarna!
Det som jag gillar bäst, finns tydligen bara i 18" riktigt tråkigt om jag vill ha de som finfälgar, men att raca med funkar det bra.
Igår hämtade jag bilen från Lotus Gbg, efter att motorlampan bråkat lite med mig, och då passade jag på att köra lite, var lite överallt runt Gbg. men det som var riligast var helt klart Härskogsvägen. Tog den från Björöd Härryda, hamnade bakom en lastbil tyvärr, då tog det 21 min till Stenkullen. Där vände jag och lät de bilarna som var framför mig köra, väntade lite och sedan bar det iväg. Då tog samma färd 8 min. Det är precis över en mil, så visst det går att köra fort även där. Riktigt kul!
Nu fungerar allt som det ska och det känns riktigt tryggt att köra den.
Jag har även anskaffat nya regskyltar. de små fina sakerna. Har monterat fram, men bak blev jobbigt. Här kommer jag behöva lite hjälp för att lösa det bra (om det går).
Tycker det ser mer rätt ut med de mindre skyltarna:
Men så har vi två lite tråkiga problem. Hålleren är för stor. Så jag undrar om någon vet om, och isf var man kan få tag på en mindre hållare (fram)?
Bak är det ändå svårare att få det att bli bra. Det är så att backkameran är integrerad i skylthållaren. Alltså det är en och samma del. Så jag ser bara två allternativ. Ny hållare med kamera och allt. Eller börja kapa och greja. Det förstnämnda ja vist om det inte är för kostsamt. men det sistnämnda, nej tack. Så finns det andra skylthållare eller går det lösa på något vis?
Nu till problem #2
Kondens i höger framlampa. Ser inge bra ut, smått irriterande att alla ska påpeka detta oxå. Vad kan jag göra åt detta?
Mycket tacksam för alla tips, svar och info!
/Mikael