Tur på Hallandsåsen, Söndagen den 18 September
Som jag minns Båstad så är den macken bara några pumpar med tak och lite utrymme utöver det. Jag tror att det finns någon slags gräsplansparkering söder om T i Torekovsvägen.Nillet wrote:...Statoil i Båstad.
Kom på att jag inte kollade så att det finns plats att samlas där. Det är mitt i smeten, men det är en bensinmack så det skall väl gå...
Jag vet inte om jag kommer på denna träff, min septemberkalender är redan ganska full, men ikväll skall jag provköra och avgöra om det blir Klubbkampen.
Mvh,
P-O
- Nillet
- Forumadministratör
Kanske bättre då att vi tar ett ställe som jag vet funkar... Även om det blir svårare att köra i led ut från Båstad.
OK/Q8 (Tanka) i Båstad
http://kartor.eniro.se/query?what=map&m ... _ToMap&ax=
OK/Q8 (Tanka) i Båstad
http://kartor.eniro.se/query?what=map&m ... _ToMap&ax=
- Jan Forsbäck
- Stamgäst
Nej, men du kanske kör förbi Eslöv eller Hörby på din väg norrut ?
Eller Landskrona ? Niklas får bestämma vägen hur han och jag mellanskåningar ska ta oss till Båstad. Mitt lokalsinne räcker knappt till att hitta i vardagsrummet. Och inte har jag GPS heller.
hälsn
Lasse H
Eller Landskrona ? Niklas får bestämma vägen hur han och jag mellanskåningar ska ta oss till Båstad. Mitt lokalsinne räcker knappt till att hitta i vardagsrummet. Och inte har jag GPS heller.
hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
utan man blir gammal för att man slutar leka !
- Jan Forsbäck
- Stamgäst
Det är synd att Du inte har en GPS. Har Du provat kompass?? Jag kan INTE köra förbi Eslöv eller Hörby på min väg norrut då Lödde redan ligger norr om de orterna!!!! Det är tur att det är Niklas som anför. Han kommer säkert att köra förbi mig. (Efter ni kommit till Lödde, är det raka spåret till LA)
Jan Forsbäck, Lotus Excel -86
- Jan Forsbäck
- Stamgäst
- Jan Forsbäck
- Stamgäst