Vi i region stockholm som deltog hade en mkt trevlig dag, med frukost fika hemma hos Lasse W (för dom som va där i tid...).
Vädret blev precis som förra året, mulet till en början & därefter kanonbra, det enda jag har att anmärka på är väl att arrangörerna borde vara lite mer "selektiva" med vilka bilar som ska stå på utsällnings området... JAg tycker personligen inte att man ska tillåta Epa traktorer, volvo 780 eller moderna alfa-romeo personbilar som utställnings fordon på denna träffen !
Några stycken av oss från lotusklubben avslutade dagen med några go-cart varv på blodigt allvar....

Frukost samling hemma hos Lasse, en trevlig tradition som vi kommer fortsätta med nästa år !!

Vår karavan körning till Rosersberg blev störd av killarna med extraljus på taket och vad alla elak tungor än påstår så va det inte min förtjänst att dom dök upp...

En replika som är så när en "äkta" lotus 11 den kan bli, årsmodell 1959.

De fanns en tid då bildesigners inte bara kollade på varandra & då inte alla bilar såg likadana ut.. Notera att bakljusen faktiskt sitter monterade i glasrutan !!!

"tillbaka till dåtiden"

Pantera med BMW motor !!! Helgerån !? Därom råder delade meningar, ovasett vad man tycker så hade den ett morotljud som inte va av denna värld !!!

300 SL roadster, en av dom vackraste bilarna i världen...

Design utveckling i sann konservativ tysk anda, föredrar nog faktiskt den till höger..

Ett gäng tuffa racerförare, vem vann egentligen ???

I bakgrunden syns en mkt fin Lancia...
För er som inte kände till det så är fotografering av damer en av mina andra hobbies...
Ska fylla på med lite detaljbilder från träffen senare ikväll !