playdeath wrote:Hej
Är det den gula GT3 med svarta fälgar ni diskuterar?
Jag var och prov körde den i tisdags..
Kan säga det att den har sina skavanker.
Och det går inte att pruta.
(cyniska jag)
Alla Lotusar har sina skavanker, de ä därför vi älskar dom...
Omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme...
Bilen ÄR en V8-GT! Sedan har någon satt på GT & 3 skyltar som är misstänkt lika de som sitter på Porches "namne". Detta har väl troligen skett på den tiden som bilen fortfarande bodde i Tyskland. Där är den för övrigt trimmad till de 390hk som anges i annonsen. Detta har således inte NÅGOT att göra med påstående att detta skulle vara en jubileumsmodell - som för övrigt är rent skärt PÅHITT!!!
Resten kan ni räkna ut själva...
STOR varning utfärdad således!
Och ett rejält enbärsris till alla oserösa bilhandlare som bidrar till att ge vårt bilmärke dåligt rykte...
Mvh /Lasse
Esprit-galning som inte bara servar och lagar sina egna 2 bilar (som om det inte vore nog) utan gärna också hjälper andra...
I "sandlådan" leker jag med:
Lotus Esprit SE
Lotus Esprit S3
Brasilia Century Maxi America
Bilen ÄR en V8-GT! Sedan har någon satt på GT & 3 skyltar som är misstänkt lika de som sitter på Porches "namne". Detta har väl troligen skett på den tiden som bilen fortfarande bodde i Tyskland. Där är den för övrigt trimmad till de 390hk som anges i annonsen. Detta har således inte NÅGOT att göra med påstående att detta skulle vara en jubileumsmodell - som för övrigt är rent skärt PÅHITT!!!
Resten kan ni räkna ut själva...
STOR varning utfärdad således!
Och ett rejält enbärsris till alla oserösa bilhandlare som bidrar till att ge vårt bilmärke dåligt rykte...