Tjolöholm 2006
Några av mina favoritvägar omkring kungsbackaområdet i Halland har tyvärr blivit rejält tilltyglade under vintern
Ställde på min bil 30:e Mars och har börjat kolla runt lite på vägarna här omkring 
Last edited by JawZ on Sun 02 Apr, 2006 15:35, edited 1 time in total.
Det är ju det som det handlar om, alltså hur ser de goa Lotusvägarna ut? Vi vet ju vilka vägar som e goa, men kvaliteten på dem nu med alla tunga timmertransporter, käle mm är det som vi får kolla, samma problem här på sina ställen, men vi skall nog få ihop något 
Lotus hälsningar från
Bengt som kör Europa Special JPS
Bengt som kör Europa Special JPS
Kan rapportera att läget är likadant på mina mellanskånska favoritvägar.
Vintern har farit fram hårt med dessa små, asfalterade vägar. Får väl söka upp nya områden. Finns gott om sådan i mitt närområde.
hälsn
Lasse H
Vintern har farit fram hårt med dessa små, asfalterade vägar. Får väl söka upp nya områden. Finns gott om sådan i mitt närområde.
hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
- Mr. Anderson
- Stamgäst
- Kenneth Sundfors
- Stamgäst
Per-Ola får jag provsitta din Elise i år också?
Ett tag såg det mörkt ut för mig med Tjolöholm utställningen då det sammanfaller med vår flytt...men frugan tyckte jag skulle åka dit ändå....
(Jag som pussar frugan)
Ett tag såg det mörkt ut för mig med Tjolöholm utställningen då det sammanfaller med vår flytt...men frugan tyckte jag skulle åka dit ändå....
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
Micke T.
Om jag får se på din....får du se på min...Per-Ola wrote:Provsittning mot smärre avgift är helt OK![]()
Per-Ola
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
Micke T.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
Micke T.
Lotus-Micke från Onsala !
Även om ett erbjudande från LCCSs ordförande att få sitta i hans bil (mot en smärre avgift) är svårslaget, så kan jag lova dig att du ska få prova min bil när/om vi träffas i sommar. Nu vet jag ju ej om du har haft tillfälle att prova en Elise tidigare, men eftersom du verkligen verkar till att vara av "rätta virket" så kan det väl vara kul att prova ytterligare en bil. Min har ju dessutom en hel del roliga uppgraderingar som kanske gör upplevelsen ännu bättre ! Ger dig ju även möjlighet att jämföra Eliser i olika utföranden.
hälsn
Lasse H
Även om ett erbjudande från LCCSs ordförande att få sitta i hans bil (mot en smärre avgift) är svårslaget, så kan jag lova dig att du ska få prova min bil när/om vi träffas i sommar. Nu vet jag ju ej om du har haft tillfälle att prova en Elise tidigare, men eftersom du verkligen verkar till att vara av "rätta virket" så kan det väl vara kul att prova ytterligare en bil. Min har ju dessutom en hel del roliga uppgraderingar som kanske gör upplevelsen ännu bättre ! Ger dig ju även möjlighet att jämföra Eliser i olika utföranden.
hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
Jag bugar och tackar för erbjudandetLasse H wrote:Lotus-Micke från Onsala !
hälsn
Lasse H
Last edited by Lotus on Wed 10 May, 2006 07:54, edited 1 time in total.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
Micke T.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
Micke T.
Jag brukar undvika centrum men annars finns det risk för att se den röda på småvägarna runt om. Kanske kan man se 2st. om min Far är med i sin 348:aJawZ wrote:Borde man se din Ferrari 328 GTS -88 rullandes omkring i Kungsbacka då? Onsala e ju inte så många kilometer härifrån
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
Micke T.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
Micke T.
Bilder
Finns nu några få bilder från årets Tjolöholm Classic Motor på min sida http://www.lotusesprit.tk
Daniel Siitam // NU UTAN LOTUS, fast det gör inget för i garaget står det en FERRARI istället