Det är sånt man går och blickar fram emot när bilen står och väntar i garaget
Vad händer i Göteborgstrakten till våren?
Vad händer i Göteborgstrakten till våren?
Tänkte höra om det finns några inplanerade aktiviteter i Göteborg eller i området runtomkring till våren, har ju tidigare varit diverse vårträffar med lite körning längs med trevliga vägar så vore kul om det blev så i år med
Ja, jag tänkte detsamma när jag åkte till jobbet i morse och solen sken för fulltFinn wrote:Har du kollat i senaste vinner choise?
Har för mig att där var lite i dina trakter.
Tjolaholms slott eller vad det nu hette...![]()
Fortsätter detta vädret (bortsett från stormen) vete tusan om inte bilen snart ställs på igen. Tidig vår?
Jag har kollat tidningen och som du säger så kommer ju Tjolöholm, men hade varit kul med någon liten vårträff man kunde dra ihop här på forumet
Re: Vad händer i Göteborgstrakten till våren?
JawZ wrote:Tänkte höra om det finns några inplanerade aktiviteter i Göteborg eller i området runtomkring till våren, har ju tidigare varit diverse vårträffar med lite körning längs med trevliga vägar så vore kul om det blev så i år med![]()
Det finns mycket fina vägar här i Halland, så det skulle inte vara omöjligt att eventuellt dra ihop något. Jag hade ambitionen att göra det förra året, men det blev inget, så vi kan väl försöka i år då.
Lotus hälsningar från
Bengt som kör Europa Special JPS
Bengt som kör Europa Special JPS
Jens !
Ja, på bilmässan i Göteborg för snart tre år sedan fans flera Lotusar.
Som du skrev bl a Heikkis gröna Elise S1 i Göteborgs Sportvagnsklubbs monter. I Wendels monter fanns två Eliser. En S2 med 120 hkr K-motor samt en blå 111R. Det var faktiskt utställningspremiär för Elise 111R i Europa ! Jag jobbade några dagar på mässan och fick prata mig hes över den nya Elisen. Den väckte ett mycket stort intresse !
hälsn
Lasse H
Ja, på bilmässan i Göteborg för snart tre år sedan fans flera Lotusar.
Som du skrev bl a Heikkis gröna Elise S1 i Göteborgs Sportvagnsklubbs monter. I Wendels monter fanns två Eliser. En S2 med 120 hkr K-motor samt en blå 111R. Det var faktiskt utställningspremiär för Elise 111R i Europa ! Jag jobbade några dagar på mässan och fick prata mig hes över den nya Elisen. Den väckte ett mycket stort intresse !
hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
utan man blir gammal för att man slutar leka !
Jag såg nu att Wendels även kommer att ställa ut i år... dom står med under utställare på websidan http://www.motorshow.se/
Undrar nu bara vilka modeller dom kommer att ha på plats
Undrar nu bara vilka modeller dom kommer att ha på plats