DET LÅTER BRA. JUST NU HAR NÅGRA ÖVRIGA ÅXÅ HÖRT AV SIG. SÅ VI BLIR 2 EXCEL OCH EN DAIMLER SP250 PLUS OVANSTÅENDE, OCH HENRIK I SIN BITURBO, OCH FÖRHOPPNINGSVIS RIKARD I ELITE ELLER BITURBO.
INTE RENRASIGT MEN KUL GÄNG.
STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
Maseratiklubben kommer antagligen samlas vid Fliesbergs i Bro kl 10 för avfärd senast 10.15.
Alfaklubben skall nämligen samlas på samma plats kl 10.15 och det är alltid bra att komma ut till slottet innan de gör det, för de är så himlans många... ;-)
Maserati 222E ('89) - Sportbilen för soliga sommardagar Mazda MX-3 1.6i ('96) - Roliga jobbpendlarbilen SAAB 9-5 2.3t ('01) - Hästdragar- och långfärdsbilen
Nu är min bil också påställd, besiktigad, och försäkrad, så jag hänger också på, bara inte min fru hittar på något roligare evenemang, som typ gå på IKEA, eller plocka kvistar och räfsa löv i trädgården, eller nåt sånt......
Jag ska helt klart försöka komma, det var ju bara att jag ska på fest i Eskilstuna kvällen innan. Men jag hinner nog tillbaka till Sthlm på morgonen, och då kommer jag med Maseratin (Lotusen är trasig...). Vi kan ju höras till nästa helg om var och när vi träffas
DÅ DUCATIGÄNGET LAGT BESLAG PÅ MCDONALDS I VÄSBY,
FÖRESLÅR JAG ATT VI TRÄFFAS HEMMA HOS MIG ISTÄLLET, FÖR GEMENSAM AVFÄRD, VIA SIGTUNA MOT SKOKLOSTER. MAO VI KÖR SAMMA VÄG SOM DUCATIGÄNGET.
DÅ TRÄFFAS VI CA 10,30 FÖR AVFÄRD CA 11,00.
FÖR ER SOM KOMMER MOTORVÄGEN FRÅN STHLM MOT UPPSALA.
SVÄNG AV ROSERSBERG/ UPPLANDS VÄSBYAVFARTEN.
SVÄNG HÖGER OCH IGEN HÖGER RUNT OK-MACKEN IN PÅ STHLMSVÄGEN.
SVÄNG FÖRSTA VÄNSTER EFTER CA 200 METER (ROSENDALSVÄGEN).
SVÄNG VÄNSTER VID FÖRSTA RÖDLJUSET(FREJAVÄGEN).
SVÄNG FÖRSTA HÖGER UPP EDDAVÄGEN TILL NÄSTA KORSNING, DÄR MIN EXCEL KOMMER ATT STÅ PÅ PARKERINGEN VID SKOLAN.
FÖR ER MED GPS.
SÖK PÅ EDDAVÄGEN 1 OCH KÖR OPP TILL NÄSTA KORSNING.
STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
Tack för trevligt sällskskap Min favorit från träffen var nog den vinröda Maserati Ghiblin, det är vad jag kallar en riktig GT-vagn. Synd bara att alla (andra) åkte hem så tidigt, men det var ju fina vägar att åka på till och från slottet också.