Tisdagsträffar
- Jan Forsbäck
- Stamgäst
Tisdagsträffar
Nu, 15 maj, börjar Tisdagsträffarna igen i Lödde. Tid 18.00- 21.00. Jag hoppas att vi träffas där så många som möjligt.
Jan Forsbäck, Lotus Excel -86
Crap ! Det missade jag idag. Kunde ju åkt dit. Fantastiskt fint väder, om än lite blåsigt. Vore kul om vi sörlänningar kunde träffas där ibland.
Nästa vecka har vi som är engagerade i banträffen den 2 juni bokat in ett sista (?) planeringsmöte, så då kan åtminstone vi ej komma. Men kanske någon av tisdagarna därefter ?
hälsn
Lasse H
Nästa vecka har vi som är engagerade i banträffen den 2 juni bokat in ett sista (?) planeringsmöte, så då kan åtminstone vi ej komma. Men kanske någon av tisdagarna därefter ?
hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
- EXCEL,PATRIK.
- Forumveteran
Hej.
Jag hörde att det ska vara något spektakel på vår nationaldag den 6 juni i Lödde. Vi som sitter och planerar bandagen har pratat om att träffas till ett eftermöte den dagen.
Men efteråt hade det varit trevligt om vi eller några av oss åkte dit med våra bilar.
Må gott
Patrik.
Jag hörde att det ska vara något spektakel på vår nationaldag den 6 juni i Lödde. Vi som sitter och planerar bandagen har pratat om att träffas till ett eftermöte den dagen.
Men efteråt hade det varit trevligt om vi eller några av oss åkte dit med våra bilar.
Må gott
Patrik.
Excel SE 1987, Midas Gold MK3 1987, Austin mini 1275GT 1975. Triumph tiger T110 1954.
- Nillet
- Forumadministratör
Finns halvroliga vägar att köra för att nå dit. Kan väl vara en idé.EXCEL,PATRIK. wrote:Hej.
Må gott
Patrik.
- Jan Forsbäck
- Stamgäst
Så var det Tisdag igen i Lödde. Antalet Lotus var lika stort som antalet taxar. bogvard och Trabanter, d.v.s två!!!
Är där inga fler Lotus'ar förutom min och Gunnars???
(Kan nämna att det fanns massor av VW-GT, Pizza bilar etc.)
Jag hoppas att fler dyker upp nästa Tisdag och sprider glädje till folk med att visa upp våra bilar.
Är där inga fler Lotus'ar förutom min och Gunnars???
(Kan nämna att det fanns massor av VW-GT, Pizza bilar etc.)
Jag hoppas att fler dyker upp nästa Tisdag och sprider glädje till folk med att visa upp våra bilar.
Jan !
Kanske är det en hållbar ursäkt att flera av traktens Lotus-ägare var hemma hos mig denna tisdagskväll för en sista genomgång av alla detaljer inför LCCSs banträff den 2 juni ? Vi har nog mindre att skylla på tisdagen den 29 maj. Om det inte regnar, förståss !
hälsn
Lasse H
Kanske är det en hållbar ursäkt att flera av traktens Lotus-ägare var hemma hos mig denna tisdagskväll för en sista genomgång av alla detaljer inför LCCSs banträff den 2 juni ? Vi har nog mindre att skylla på tisdagen den 29 maj. Om det inte regnar, förståss !
hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
- Jan Forsbäck
- Stamgäst
BRITTISK KRAFTSAMLING TISDAG 5 JUNI
Läste detta på UBCC-South's hemsida:
Tisdag den 5 juni från kl 17 blir det stor brittisk kraftsamling på Entusiastträffen på Vikingatider i Hög. I fjor möstrade vi ca 80 fina brittiska bilar på svenska flaggans dag 6 juni. Alla UBCC-klubbarnas medlemmar och andra brittbilsentusiaster är hjärtligt välkomna.
Vi har mutat in den bästa platsen närmast landsvägen vid infarten då. Den kommer att inhägnas särskilt för UBCC-klubbarna denna kväll. Några kommer att vara på plats redan kl 17 för att organisera upp bilarnanär de kommer.
Man bör anmäla sig om man vill vara helt säker på en riktigt bra plats. Annars får man blanda sig med övriga folk och fä.
Kontaktperson: Peter Bäckström 0703-23 18 28 backstrom5@telia.com
Tisdag den 5 juni från kl 17 blir det stor brittisk kraftsamling på Entusiastträffen på Vikingatider i Hög. I fjor möstrade vi ca 80 fina brittiska bilar på svenska flaggans dag 6 juni. Alla UBCC-klubbarnas medlemmar och andra brittbilsentusiaster är hjärtligt välkomna.
Vi har mutat in den bästa platsen närmast landsvägen vid infarten då. Den kommer att inhägnas särskilt för UBCC-klubbarna denna kväll. Några kommer att vara på plats redan kl 17 för att organisera upp bilarnanär de kommer.
Man bör anmäla sig om man vill vara helt säker på en riktigt bra plats. Annars får man blanda sig med övriga folk och fä.
Kontaktperson: Peter Bäckström 0703-23 18 28 backstrom5@telia.com
- Jan Forsbäck
- Stamgäst
Hej Lasse
”United British Car Clubs” är ett nätverk med medlemmar från de olika Brittiska bilklubbar som är representerade i Skåne. Här kommer fortlöpande att presenteras de evenemang som respektive klubb inbjuder de andra klubbarnas medlemmar att delta i.
Läs mer på hemsidan: http://www.ubcc-south.se/
Glöm inte att anmälla dig för nyhetsbrev
”United British Car Clubs” är ett nätverk med medlemmar från de olika Brittiska bilklubbar som är representerade i Skåne. Här kommer fortlöpande att presenteras de evenemang som respektive klubb inbjuder de andra klubbarnas medlemmar att delta i.
Läs mer på hemsidan: http://www.ubcc-south.se/
Glöm inte att anmälla dig för nyhetsbrev
- Jan Forsbäck
- Stamgäst
- EXCEL,PATRIK.
- Forumveteran
Hej.
det är den 5 juni, http://www.ubcc-south.se/ se länken.
Själv har jag aldrig varit där, trotts att det är så nära. Men jag har hört att det ska vara jättemycket bilar, flygplan och mc. Hoppas att det kan bli några Lotus bilar där.
Gå in på länken och gör en anmälan så har du en platts när du kommer dit. Själv vet jag inte om jag får ihop det, men jag ska försöka.
Må gott.
Patrik.
det är den 5 juni, http://www.ubcc-south.se/ se länken.
Själv har jag aldrig varit där, trotts att det är så nära. Men jag har hört att det ska vara jättemycket bilar, flygplan och mc. Hoppas att det kan bli några Lotus bilar där.
Gå in på länken och gör en anmälan så har du en platts när du kommer dit. Själv vet jag inte om jag får ihop det, men jag ska försöka.
Må gott.
Patrik.
Excel SE 1987, Midas Gold MK3 1987, Austin mini 1275GT 1975. Triumph tiger T110 1954.
Jag kommer dit på tisdag iallafall, har mailat till Peter i UBCC också.
Stefan Axelsson
Blogg: https://stefansmodellbilar.wordpress.com
Opel Speedster -01 :: såld
Lotus Evora S -12 :: såld
Lotus Esprit S3 -84 :: såld
Lotus Elan S2 -94 :: såld
Jaguar F-Type -13 :: Leksak
Mini Cooper S -20 :: Bruksbil
Blogg: https://stefansmodellbilar.wordpress.com
Opel Speedster -01 :: såld
Lotus Evora S -12 :: såld
Lotus Esprit S3 -84 :: såld