GT avslöjar
GT avslöjar
En bekant ringde mig häromdagen efter att ha läst GT från söndag 07 oktober 2007.
Där "avslöjar" dom alla lyxbilar i vissa kommuner, eller om det är reportern som vill passa på att skryta om sin totala okunnighet.
Min Lotus Excel är med.......så jag måste nog ringa försäkringbolaget och lägga till en nolla eller två på värdet på henne, samt larma garaget nu när man är avslöjad som lyxbilsägare........
Där "avslöjar" dom alla lyxbilar i vissa kommuner, eller om det är reportern som vill passa på att skryta om sin totala okunnighet.
Min Lotus Excel är med.......så jag måste nog ringa försäkringbolaget och lägga till en nolla eller två på värdet på henne, samt larma garaget nu när man är avslöjad som lyxbilsägare........
-
peter milton
- Forumveteran
Jag var med med min Jaguar.....som kostar lika mycket som en ny Volvo...men en Volvo retar sig inte folk på ....
Kan de inte döpa om sådana här listor till "Titta hit tjuvar och banditer här har ni bilar att stjäla"
Kan de inte döpa om sådana här listor till "Titta hit tjuvar och banditer här har ni bilar att stjäla"
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
-
peter milton
- Forumveteran
Artikelförfattaren heter Jan-Erik Berggren och har e-post: jan-erik.berggren@expressen.se.
Enl. en chefredaktör på GT så har han beställt en lista från vägverket och publicerat den, han kallar det för en "nyhetsspecial" och "unik lista", vilket skämt. Han visar ju bara okunnighet om både bilar och journalistik.
"Här kan du stjäla en bil" borde lista heta........
Enl. en chefredaktör på GT så har han beställt en lista från vägverket och publicerat den, han kallar det för en "nyhetsspecial" och "unik lista", vilket skämt. Han visar ju bara okunnighet om både bilar och journalistik.
Stefan L wrote:Artikelförfattaren heter Jan-Erik Berggren och har e-post: jan-erik.berggren@expressen.se.
Om det inte är. tjuvar som är i farten eller B- journalister så måste det vara Våren-68 ( alla blev lika fattiga och hungriga), de flesta av dem borde ha blivit feta + mätta vid det här laget !!!
Morgan
Elan S1,Elan S2, Elan Coupe', Elise S1-96, Exige-07 och en biltrailer.
Min Elise -04 (in-regad 2005-03 var med, fast med fel namn på ägaren.
Så de har inte riktigt koll ändå, tur att man har andra namnet som tilltalsnamn ;)
Är det udda bilar man är ute efter så kan jag förstå att Volvo inte är med, även om en XC90 + full utrustad kostar en bra bit över vår lilla pärla.
Men man blir lite förvånad när man läser listan.
klar okunskap. (hoppas att kofotsmannen har missat listan..)
Så de har inte riktigt koll ändå, tur att man har andra namnet som tilltalsnamn ;)
Är det udda bilar man är ute efter så kan jag förstå att Volvo inte är med, även om en XC90 + full utrustad kostar en bra bit över vår lilla pärla.
Men man blir lite förvånad när man läser listan.
klar okunskap. (hoppas att kofotsmannen har missat listan..)
“Everything should be as simple as possible, but not simpler.” — Albert Einstein
Lotus Elise 111s
Lotus Elise 111s