Lotus dekaler
Dekaler
Nillet!
Vad kostar bandekalerna? Finns de i olika storlekar och färger?
Med hälsningar/ Gtz
Med hälsningar/ Gtz
- Nillet
- Forumadministratör
Re: Dekaler
Kan vara elak och be dig läsa själv. http://www25.brinkster.com/bobvanm/Gtz wrote:Nillet!
Med hälsningar/ Gtz
Men jag är snäll...
7,5 cm breda
Svart eller silver
3,70 Euro (exkl frakt)
Köp gärna nu.......Nillet wrote:Hade tänkt beställa inom en vecka.
Gissar på att de flesta börjar tänka på vinterförvaring så vi kan nog vänta tills våren, eftersom du verkar ha beslutsångest...![]()
PS Man kan köpa hem märket, därefter kan man bestämma om man vill sätt dit den.
Vet du förresten om Zolder och Spa finns?
Göran Forslund
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
lotus dekaler
Varför inte åka några varv på Spa eller Nurburgring , Donington eller Mallory Park ej heller fel, Hockenheim eller Knutstorp Ring absolut OK, där finns det dekaler att köpa, om man kört några varv,
eller på trackdays som finnes,
'' Nillet'' vet allt om detta, vad jag kan förstå.
Kunde vi inte samlas ihop ''ny tråd¨¨ (Lasse, Polis...''friend''.) och försöka åka iväg på ngt liknande, vore kul tycker jag.
Så får vi 'väl förtjänta dekaler'' att sätta på bilen.
En uppmjukning på Sturup vore ju inte fel, ett bra avtramp, sen gasar vi på....och bara ökar.
Min dröm är Stelvio, var där med en Elan S2 -73, finnes nog dekaler at tköpa annars får vi fixa egna ..
Morgan
Kunde vi inte samlas ihop ''ny tråd¨¨ (Lasse, Polis...''friend''.) och försöka åka iväg på ngt liknande, vore kul tycker jag.
En uppmjukning på Sturup vore ju inte fel, ett bra avtramp, sen gasar vi på....och bara ökar.
Min dröm är Stelvio, var där med en Elan S2 -73, finnes nog dekaler at tköpa annars får vi fixa egna ..
Morgan
Elan S1,Elan S2, Elan Coupe', Elise S1-96, Exige-07 och en biltrailer.
- Nillet
- Forumadministratör
Re: lotus dekaler
De sålde inga på Donington.mogge wrote:Varför inte åka några varv på Spa eller Nurburgring , Donington eller Mallory Park ej heller fel, Hockenheim eller Knutstorp Ring absolut OK, där finns det dekaler att köpa, om man kört några varv,
Morgan
Därför beställer jag här i stället.
Nillet wrote:De sålde inga på Donington.mogge wrote:Varför inte åka några varv på Spa eller Nurburgring , Donington eller Mallory Park ej heller fel, Hockenheim eller Knutstorp Ring absolut OK, där finns det dekaler att köpa, om man kört några varv,
Morgan![]()
Därför beställer jag här i stället.
OK , det kanske finns att köpa på Gotland till våren, vore ju kul eller hur??
Morgan
- Nillet
- Forumadministratör
Som ni ser ovan så blev det inte riktigt som det var tänkt...Hello Niklas,
all I can help you with is the front screen Lotus Sport sticker and the self made Nurburgring and Stelvio stickers.
I don't do the normal Circuit stickers any more, sorry.
prices are :
1 Front screen Lotus sport € 25,75
1 circuit sticker of Nürburgring in black € 3,70
1 circuit sticker of Stelvio in black € 3,70
post costs : € 6,--
if you want these, then you can pay by...
Eftersom mina Doningtonmärken inte fanns får ni gärna själv beställa.
Någon som känner sig manad att ta över staffetpinnen så kan jag PM:a det fullständiga mejlet med alla bankuppgifter.
Edit: Alternativt kan man kolla med Gtz eller någon annan dekor-makare.
Nej, så viktigt var det inte. Jag får väl vänta till nästa gång jag är på banorna....
Någon frågade här om intresse för att åka ner till Europa 2008. Jag åker gärna tillbaka till både Nurburgring, SPA, Zolder och Stelvio!
Det är några (för många!) år sedan sist......
Någon frågade här om intresse för att åka ner till Europa 2008. Jag åker gärna tillbaka till både Nurburgring, SPA, Zolder och Stelvio!
Göran Forslund
lotus dekaler
Jo, det är ju liksom lite mer ''stuns'' i dekalerna om man varit där, och kanske t.om kört nägra varv, men de är naturligtvis trevliga att samla på ändå.Göran wrote:Nej, så viktigt var det inte. Jag får väl vänta till nästa gång jag är på banorna....
Jag är mycket intresserad, finns det fler? vi är nu två ev. tre st.
Morgan
Det skulle iofs redan vara "stuns" i mina dekalermogge wrote:Göran wrote:....Jo, det är ju liksom lite mer ''stuns'' i dekalerna om man varit där, och kanske t.om kört nägra varv, men de är naturligtvis trevliga att samla på ändå......
Jag har varit där och kört många varv, men det blir aldrig tillräckligt
Nurburgring: fem tillfällen
Zolder: två tillfällen
Spa Franchirchamps: tre tillfällen
Stelvio (iofs ingen bana, men ett trevligt alppass - om än inte det bästa): fem tillfällen
Göran Forslund
Hej Göran,Göran wrote:mogge wrote:Det skulle iofs redan vara "stuns" i mina dekalerGöran wrote:....Jo, det är ju liksom lite mer ''stuns'' i dekalerna om man varit där, och kanske t.om kört nägra varv, men de är naturligtvis trevliga att samla på ändå......![]()
Jag har varit där och kört många varv, men det blir aldrig tillräckligt![]()
Stelvio (iofs ingen bana, men ett trevligt alppass - om än inte det bästa): fem tillfällen
Med din ' experience'' är du en tillgång för oss andra.
Vi kollar och ser vad som händer, jag är mkt positiv,.
Vi får hålla kontakten
Morgan
Läste lite slarvigt; Stelvio bra ,inte det bästa,? ? Vilket är bättre ?, då tar vi det; info please.Göran wrote:mogge wrote:Det skulle iofs redan vara "stuns" i mina dekalerGöran wrote:....Jo, det är ju liksom lite mer ''stuns'' i dekalerna om man varit där, och kanske t.om kört nägra varv, men de är naturligtvis trevliga att samla på ändå......![]()
Jag har varit där och kört många varv, men det blir aldrig tillräckligt![]()
Morgan H