Lotus wrote:En gul Elise S-07 anmäld ...dock inte min
Rättelse MIIIINNN!!!!!
Dock kommer jag ej att ändra anmälan så ni får kalla mig "Håkan"...fast det är jag...
Kommer shoppen att finnas med på Tjolöholm?
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Det verkar ju bli en bra samling Eliser och andra Lotus, så jag har också anmält mig. Det förutsätter dock att jag har någon kraft kvar i vänsterfoten efter att vi förhoppningsvis kört en 6-timmarstävling i ERCup på Kinnekulle på lördagen, med en otorligt trögtrampad koppling på den gamla 240:n.
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
Jag skriver i anmälan att jag tillhör Lotusklubben så hamnar jag där.
Sedan tror jag att Christer Olsson som är arrangör tycker det är lättare om man anmäler sig klubbvis...det blir inte så många mail till honom då...
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
Micke T.
Hej!
Jag kommer byta bil till en Elise 111S Typ 49 helgen innan så jag anmälde en plats, har dock inte hunnit gå med Lotusklubben men skall göra detta så fort jag får bilen. Hoppas det är ok för er?
mvh
Björn
Helsingborg
Björn Axelsson. Varför bygger man raka vägar? Lancia Delta HF Integrale CAT, Brukis: Saab 9-3 Monte Carlo Edition
Som medlem i Lotusklubben har jag stått där med en FERRARI...
Så att du som ickemedlem får nog gärna stå där med en Lotus...
Jag tror ingen bryr sig om att du inte hunnit blivit medlem än.
Det är ju tack och lov inte medlemmarna vi ställer ut, utan bilarna...
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
Micke T.
HF-Björn wrote:Bra, då hoppas vi på bra väder och trevliga människor!
Det blir troligen några bilar till från Skåne som kör upp på morgonen, så håll utkik i denna tråden så kommer det nog upp tid och samlingsplats om du vill slå följe med några andra från klubben.
HF-Björn wrote:Sedär då har man en stycket Lotus! och åker gärna med er upp på söndag, säg bara en tid och plats, runt sju snåret antar jag att det blir?
Blir inte alltid som man planerat.
Vi kunde tyvärr inte delta som planerat och bilen står fortfarande på verkstad
Hoppas och det verkar som den blir klar i nästa vecka.
MVH
Peter
Peter Dalmyr
Elise S2 -01
Audi A4 2.0TDI Quattro -09