Jag vill härmed passa på att tacka Stefan för att han tog initiativet att kontakta Bilsport och att han sedan orkade med att hålla i anmälningarna från klubbmedlemmarna med alla avhopp som det till slut blev.
Tack också till Fredrik från Bilsport som lät oss komma och köra trots att vi till slut bara blev fyra bilar.
Vi från LCCS tog bilder, "Kotten" filmade till och med från sin Elise, men vi har lovat tidningen att varken visa bilder eller avslöja några tider innan reportaget varit med i Bilsport. Så ni som inte kom dit får skylla er själva
till mina Superstagekompisar,
P-O
Last edited by Plus2 on Sat 31 May, 2003 11:23, edited 1 time in total.
Jag tittade på min film igår och tyckte väl att det vart ganska bra, men jag gjorde en riktig tavla.
Jag cabbade ju ner igår och det skulle jag inte ha gjort för du blev det ett himla oväsen av allt vindbrus. Tråkigt, men inte mycket att göra åt nu. Man har väl lärt sig något. Skall nog köpa mig en extern mic och placera den på ett bättre ställe i bilen. Jag skall fixa till denna film och lägga upp på våran site, men det tar nog ett tag för jag åker bort imorgon och är åter i Sverige 10-juni
Som novis, både när det gäller "bankörning" och den nya vagnen, så var min learning curve rejält brant... men nu känner jag i alla fall bilens och min egen förmåga betydligt bättre än innan. Utan att avslöja för mycket så kan jag nog säga att förmågan i ena fallet var riktigt god och i andra fallet pinsamt undermålig
Men som sagt en mycket trevlig dag var det, jag är också glad att samtliga bilar och förare kom både dit och hem utan missöden!
dags att åka och handla den....Skall Ni införskaffa riktiga mikrofoner och andra ljudprylar så har firman där jag jobbar allt inom detta så lägg ett mail eller PM till mig så fixar jag lite extra LCCS rabatter till Er