Här pratar vi om Lotus:ar i motorsport, men även annat inom motorsport.
Nillet
Forumadministratör
Posts: 3660 Joined: Sun 01 Aug, 2004 08:51
Location: Eslöv, Skåne
Contact:
Post
by Nillet » Thu 06 May, 2010 13:47
Nu har de äntligen börjat sälja fan-artiklar.
http://shop.lotusracing.my/
Stöd Lotus F1, köp mycket!
Gruppköp?
silke
Forumveteran
Posts: 579 Joined: Sat 01 Sep, 2007 09:38
Location: Göteborg
Post
by silke » Thu 06 May, 2010 14:04
Det var då på tiden!
Dock lite besviken.. Ingenting som lockar sådär jättemycket, tror jag väntar med att köpa tills jag kan prova på plats på Silverstone i sommar.
Daniel Aspenberg
Lotus Elise Sport 220 -20
Nillet
Forumadministratör
Posts: 3660 Joined: Sun 01 Aug, 2004 08:51
Location: Eslöv, Skåne
Contact:
Post
by Nillet » Thu 06 May, 2010 14:57
silke wrote: Det var då på tiden!
Dock lite besviken.. Ingenting som lockar sådär jättemycket, tror jag väntar med att köpa tills jag kan prova på plats på Silverstone i sommar.
Japp, det var på tiden...
Jag har också möjlighet att köpa om en månad.
Edit: Tycker också att det är för lite "Lotus" över prylarna...
Lotus
Forumveteran
Posts: 980 Joined: Fri 25 Oct, 2002 18:39
Location: Onsala
Post
by Lotus » Thu 06 May, 2010 17:57
Jag gillade Lotus replica skjortan...vill ha...
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Nillet
Forumadministratör
Posts: 3660 Joined: Sun 01 Aug, 2004 08:51
Location: Eslöv, Skåne
Contact:
Post
by Nillet » Thu 06 May, 2010 20:07
Från pressreleasen:
Special offers and discounts will be introduced throughout the season, and from the British Grand Prix the expanded range will also include caps, a range of backpacks, more t-shirts for men, women and kids, drinks bottles, key holders, luggage tags and pens.
Så du får mycket att välja på Silke.
Bjarne
Forumberoende
Posts: 173 Joined: Wed 11 Nov, 2009 08:46
Location: Torna Hällestad, Skåne
Contact:
Post
by Bjarne » Thu 06 May, 2010 20:16
Fast inget om dräkterna de kör i...
De hade passat som team kläder till mig och Johanna
_____________________
Leklådan består av:
75 - SAAB 96 Silver
99 - Lotus Elise
00 - Ducati 748
07 - Ducati Hypermotard
Miss Sophies hemsida
My guardian angel is quick, I just try to keep up...
Nillet
Forumadministratör
Posts: 3660 Joined: Sun 01 Aug, 2004 08:51
Location: Eslöv, Skåne
Contact:
Post
by Nillet » Thu 06 May, 2010 21:00
Bjarne wrote: Fast inget om dräkterna de kör i...
De hade passat som team kläder till mig och Johanna
Det går säkert att ordan sådana via
www.sparcoracing.com som gör dem till Lotus. Men jag tror att du får ha ganska stor plånbok...
Bjarne
Forumberoende
Posts: 173 Joined: Wed 11 Nov, 2009 08:46
Location: Torna Hällestad, Skåne
Contact:
Post
by Bjarne » Thu 06 May, 2010 21:13
Nillet wrote: Bjarne wrote: Fast inget om dräkterna de kör i...
De hade passat som team kläder till mig och Johanna
Det går säkert att ordan sådana via
http://www.sparcoracing.com som gör dem till Lotus. Men jag tror att du får ha ganska stor plånbok...
Bara innan köpet
_____________________
Leklådan består av:
75 - SAAB 96 Silver
99 - Lotus Elise
00 - Ducati 748
07 - Ducati Hypermotard
Miss Sophies hemsida
My guardian angel is quick, I just try to keep up...
silke
Forumveteran
Posts: 579 Joined: Sat 01 Sep, 2007 09:38
Location: Göteborg
Post
by silke » Tue 11 May, 2010 19:26
Nillet wrote: Från pressreleasen:
Special offers and discounts will be introduced throughout the season, and from the British Grand Prix the expanded range will also include caps, a range of backpacks, more t-shirts for men, women and kids, drinks bottles, key holders, luggage tags and pens.
Så du får mycket att välja på Silke.
Härligt, det ser jag fram emot!
Daniel Aspenberg
Lotus Elise Sport 220 -20
Nillet
Forumadministratör
Posts: 3660 Joined: Sun 01 Aug, 2004 08:51
Location: Eslöv, Skåne
Contact:
Post
by Nillet » Tue 08 Jun, 2010 20:20
De har ju sagt att sortimentet skall bli större till Englands GP.
Jag gissar på att de går från vitt till grönt på de flesta kläderna...
Nillet
Forumadministratör
Posts: 3660 Joined: Sun 01 Aug, 2004 08:51
Location: Eslöv, Skåne
Contact:
Post
by Nillet » Wed 14 Jul, 2010 15:06
Sortimentet har utökats:
http://shop.lotusracing.my/
Ser ut som om det är skor på gång också.
De hade inget i Kanada.
Tror jag skickar en beställning snart...
Lotus
Forumveteran
Posts: 980 Joined: Fri 25 Oct, 2002 18:39
Location: Onsala
Post
by Lotus » Thu 15 Jul, 2010 08:14
Jag ville haft en racingskjorta i födelsedagspresent...men de fanns inte i min storlek...så det fick bli en Classic team Lotus skjorta och keps istället.
http://www.classicteamlotus.co.uk/_Atta ... NEWRSL.jpg
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Nillet
Forumadministratör
Posts: 3660 Joined: Sun 01 Aug, 2004 08:51
Location: Eslöv, Skåne
Contact:
Post
by Nillet » Tue 27 Jul, 2010 09:01
Team-skor: