Gran Turismo Gothenburg 2010
-
Jens Sverdrup
- Användare
Gran Turismo Gothenburg 2010
Hei alle glade Lotus ägare:)
24-26 September kjör vi i gang Gran Turismo Gothenburg: http://www.gt-gothenburg.com
Velkommen! :)
Jens
24-26 September kjör vi i gang Gran Turismo Gothenburg: http://www.gt-gothenburg.com
Velkommen! :)
Jens
Last edited by Jens Sverdrup on Mon 30 Aug, 2010 09:17, edited 1 time in total.
Re: Sportbil event i Göteborg
Verkligen kul att få hit alla dessa imponerande och intressanta bilar till Göteborg! Helt klart värt att komma och titta på även om man inte är med och kör själv. (Men jag har ställt frågan vad det skulle kosta att vara med på banan på lördagen). Det gäller dock att alla dessa bilar i miljonklassen håller sig en bit från de talrika räckena på banan!
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
-
Jens Sverdrup
- Användare
Merk også at Auto100 fra Talliin( Lambo, Lotus og Bentley dealer) har med seg en Lotus Evora demobil som det nok ikke finnes så mange av i Sverige. Vid interesse ta kontakt med Olari på olari.vokk@auto100.ee engelsk. http://lotuscars.auto100.ee/?lang=3
Sikkert ikke umulig med en provåkning for en seriös kunde:)
jens
Sikkert ikke umulig med en provåkning for en seriös kunde:)
jens
Last edited by Jens Sverdrup on Thu 26 Aug, 2010 14:26, edited 1 time in total.
-
Jens Sverdrup
- Användare
Med fare for å bedrive spam her..:)
Det er gratis innträde for publikum. Ni som vil komme med en Lotus kan få VIP innträde. Det vil si at ni får parkere bilen inne på området og får full tilgang til Paddock området.
Gjelder så lenge vi har plasser til det. Send meg en mail på jens@granturismoevents.com og oppgi navn, bil og passasjerer så forsöker jeg få det til.
jens
Det er gratis innträde for publikum. Ni som vil komme med en Lotus kan få VIP innträde. Det vil si at ni får parkere bilen inne på området og får full tilgang til Paddock området.
Gjelder så lenge vi har plasser til det. Send meg en mail på jens@granturismoevents.com og oppgi navn, bil og passasjerer så forsöker jeg få det til.
jens
Jag har talat med Jens på Granturismoevents idag och medlemmar i LCCS är mycket välkomna. Det är gratis inträde till publikområdet för alla, men om du tar med din Lotus och föranmäler dig till Jens så kan du alltså få ett VIP-pass, som ger tillträde också till depån. Vi ska försöka ordna en egen Lotusparkering inne på området. Så om du tänker komma med din Lotus meddela gärna också mig, på e-mail oodsell@hotmail.com eller här via forumet.
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
-
Jens Sverdrup
- Användare
- Nillet
- Forumadministratör
Re: Gran Turismo Gothenburg 2010
Lotus Tallin är på plats, så de som vill se en Evora i verkligheten har möjlighet till det.
Ok för en medlem att komma med en Speedster?Jens Sverdrup wrote:Med fare for å bedrive spam her..:)
jens
/Johnny
Johnny Karlsson
Opel Speedster
Opel Speedster
Jag skulle tro att det går bra att komma med din Speedster. Säg att du tillhör Lotusklubben så släpper de nog in dig till sportbilsparkeringen.
-
Jens Sverdrup
- Användare
ja. Alle som kommer med lotus er velkommen så lenge det finns plass.
Har varit på bananpiren idag. Ett väldigt trevligt evenemang med massor med fina bilar. Tyvärr ösregn nästan hela dagen, men det ska nog bli bättre på söndag, så ett besök kan rekommenderas! Jag bifogar några bilder.
- Attachments
-
- CIMG3206 - Kopia.JPG (112.76 KiB) Viewed 15691 times
-
- CIMG3211 - Kopia.JPG (133.22 KiB) Viewed 15670 times
-
- CIMG3213 - Kopia.JPG (135.24 KiB) Viewed 15686 times
Jag måste väl ta med denna bild också, där jag jagar några dinosaurier (Porsche Carrera GT och Bentley Mulsanne V12 Turbo) på den såphala banan. Lite sladdar och misslyckade inbromsningar, men dock inga större missöden sålänge jag var där.
- Attachments
-
- P9252192[1] - Kopia.jpg (32.69 KiB) Viewed 15689 times
Regnade som sagt ordentligt på lördagen men på söndagen var det torrt och fint hela dagen :)
Mängder av fantastiska bilar på plats och en väldigt lyckat arrangemang trots vädret

Mängder av fantastiska bilar på plats och en väldigt lyckat arrangemang trots vädret