20:e mars var race 1 och 2 på Snetterton.
En racerapport från Phil. S (no 43) finns på SELOC: http://forums.seloc.org/viewthread.php?tid=299187
För er som inte är reggade där kan man se video:sarna på:
Race 1 avbrutet: http://vimeo.com/21273615
Race 1 restart: http://vimeo.com/21431338