Elise Trophy 2011

Här pratar vi om Lotus:ar i motorsport, men även annat inom motorsport.
Post Reply
User avatar
Nillet
Forumadministratör
Posts: 3660
Joined: Sun 01 Aug, 2004 08:51
Location: Eslöv, Skåne
Contact:

Elise Trophy 2011

Post by Nillet »

20:e mars var race 1 och 2 på Snetterton.
En racerapport från Phil. S (no 43) finns på SELOC: http://forums.seloc.org/viewthread.php?tid=299187
För er som inte är reggade där kan man se video:sarna på:
Race 1 avbrutet: http://vimeo.com/21273615
Race 1 restart: http://vimeo.com/21431338
Niklas (forum-admin)
Westfield SEIW - http://www.nillet.com
http://www.ellensagentur.se
Post Reply